| کد خبر: 176078 |

یک راننده خودمالک:

◄ کامیون‌داران برای حل مشکل لاستیک از وزیر پیشنهادی برنامه می‌خواهند

موضع مسؤلین در زمینه تامین نیاز لاستیک کامیون‌داران بیش‌تر منفعلانه است و وزیر جدید از همین حالا باید بر این موضوع تمرکز کند.

تین نیوز

 یک راننده خود مالک در بخش حمل‌ونقل کالا در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز به تشریح وضعیت بازار و قیمت لاستیک و مطالبات کامیون‌داران از سرپرست جدید وزارت راه و شهرسازی پرداخت.

وی با بیان این‌که لاستیک بخش مهمی از هزینه کامیون است اما همه‌اش نیست؛ گفت: موضع مسؤلین در این زمینه بیش‌تر منفعلانه است. در این مدت حرف‌های زیادی مطرح شد ازجمله دادن لاستیک از محل اموال تملیکی و این درحالی است که اموال تملیکی باید مدتی (مثلا ۲ سال) بلا صاحب بماند تا تملیک شود. در همین مدت تاریخ انقضا لاستیک تمام‌شده است و آیا با لاستیکی که ۲ سال در بندرعباس مانده می‌توان بار زد؟

او ادامه می‌دهد: در این مورد ضعف مسئول مربوطه هم در بعد اطلاعات میدانی هم در بعد آمار مشخص است و این باگ‌ها باید از سوی وزیر جدید دیده شود و به آن پرداخته شود.

این راننده خودمالک با اشاره به تغییرات جدید در وزارت راه و شهرسازی، ادامه داد: نیاز کشور به لاستیک سنگین سالانه بیش از ۲ میلیون حلقه است. تمام این وعده‌ها که لاستیک اموال تملیکی را می‌دهیم و کانتینر ترانزیت لاستیک را مصادره می‌کنیم و... به ۲۰۰‌هزار حلقه نمی‌رسید.

او گفت: یعنی مسؤلین می‌خواستند 10‌درصد مشکل لاستیک را با وعده درمان کنند. از این وعده‌ها حدود 20‌درصد عملی شد.

او به تین‌نیوز می‌گوید: خود لاستیک هم حدود ۲۰‌درصد از مشکلات کامیون‌داران است. بنابراین میزان موفقیت مسؤلین در حل مشکل رانندگان و کامیون داران حدود ۴ در هزار یا چهاردهم درصد ارزیابی می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.