| کد خبر: 173764 |

◄ درخواست افزایش 80 درصدی کرایه حمل سوخت برای دوام حمل‌ جاده‌ای

انجمن صنفی تانکرداران اصفهان در نامه‌ای به مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان بر لزوم افزایش کرایه‌ حمل سوخت تاکید کرد.

تین نیوز

انجمن صنفی تانکرداران اصفهان در نامه‌ای به مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان بر لزوم افزایش کرایه‌ حمل سوخت تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز، در نامه‌ای که از سوی این انجمن صنفی در کانال این انجمن و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، خطاب به مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان آمده است: با توجه به نوسانات چند ماه اخیر در نرخ ارز و به تبع آن افزایش نجومی انواع قطعات و لوازم یدکی کامیون‌ها؛ هزینه‌های تعمیر و نگهداری نفتکش‌ها در شرایط فعلی برای مالکان به شدت دشوار و بعضا ناممکن شده است و ادامه فعالیت در این شرایط مساوی با از بین بردن سرمایه و تلاش بدون نتیجه است.

در ادامه این نامه تاکید شده است: همچنین کمبود قطعات اساسی و لاستیک و روغن نیز به بحرانی‌تر شدن این موضوع دامن زده است. از آنجایی که طی 2 ماه گذشته همکاران ما در کانون انجمن‌های صنفی، ضمن حضور در جلسات متعدد با مسئولان مختلف وزارت راه و صنعت و کمیسیون‌های مختلف مجلس نتیجه ملموسی برای برون رفت از وضعیت فعلی کسب ننموده‌اند، باید با قیمت‌ها در بازار آزاد خود را سازگار کنیم.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: ضمنا وعده‌ها برای تامین لاستیک دولتی نیز محقق نشده و بیشتر به ایجاد بازار سیاه برای دلالان دامن زده است. البته با تجربیاتی که طی سال‌های گذشته داشته‌ایم کالاهایی که از یارانه دولتی استفاده می‌کنند محلی برای فساد و قاچاق برای سودجویان فراهم می‌آورند و قاچاق سوخت نیز نشات گرفته از همین موضوع است. منطقی‌ترین، درست‌ترین و آسان‌ترین راه برای نجات صنعت حمل‌ونقل صرفا متوزان کردن کرایه‌ها با هزینه‌ها و تورم است. لذا مقتضی است حداقل به میزان 80 درصد به کرایه‌های فعلی افزوده شود تا مالکان هم بتواند تا حدی در مقابل افزایش 300 درصدی استهلاک دوام بیاورند.

photo_2018-09-18_11-33-12

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • خدادادبکرانی 0 0

    سلام واقعا وضعیت بحرانی بااین نرخ کرایه برای صنعت حمل ونقل می باشد که حتی ۸۰%اضافه بر کرایه هم ممکن است مثمر ثمر نباشد.صنعت حمل ونقل کشور روزهای سخت وطاقت فرسایی رادارد سپری می کند هنوز مسئولین اولین خواسته ومطالبه بحق رانندگان(تن بر کیلومتر) را که مراحل تکمیلی آن پایان یافته را عملیاتی وبه اجرا در نیاورده اند .