| کد خبر: 170722 |

◄ تداوم مشکلات ثبت ساعت اتوبوس‌ها در ترمینال مشهد + فیلم

ادامه مشکلات ثبت ساعت اتوبوس‌ها در ترمینال مشهد، مسئولان ستادی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عازم مشهد می‌کند.

تین نیوز

ادامه مشکلات ثبت ساعت اتوبوس‌ها در ترمینال مشهد، مسئولان ستادی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را عازم مشهد می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز، در حالی ماه‌هاست رانندگان و مالکان اتوبوس از مشکلات عدیده‌ای که در ترمینال مسافربری مشهد با آن مواجه‌اند خبر می‌دهند که مهم‌ترین آن صف طولانی اتوبوس‌ها برای ثبت ساعت در هنگام ورود و خروج از ترمینال است و در حالی که چندین خبر و گزارش نیز در این زمینه در رسانه‌های اجتماعی و همچنین تین‌نیوز منتشر شده است، این مشکلات همچنان ادامه دارد و هنوز هم رانندگان اتوبوس‌هایی که به این ترمینال تردد دارند عکس‌ها و فیلم‌های مختلفی از صف طولانی اتوبوس‌ها در ورودی و خروجی این ترمینال منتشر می‌کنند.

photo_2018-07-29_14-28-36

این در حالی است که پیش‌تر و در ابتدای سال‌جاری مسئولان وقت سازمان راهداری از حل مشکلات این ترمینال خبر داده بودند و رانندگان نیز انتظار داشتند با پیگیری انجام شده هر چه زودتر شاهد برطرف شدن این مشکلات باشند.

اما آن‌چه از شواهد برمی‌آید، نشان می‌دهد مشکلات ترمینال مسافربری مشهد همچنان به قوت خود باقی است و همین امر موجب نارضایتی و انتقاد شدید رانندگان و مالکان اتوبوس‌هایی شده است که به این ترمینال تردد دارند، به‌طوری‌که حجم زیادی از انتقادات در شبکه‌های اجتماعی مربوط به شرایط این ترمینال است.

در هر حال ادامه این مشکلات و افزایش انتقادات نسبت به شرایط ترمینال مشهد موجب شده تا مسئولان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با همراهی مسئولان صنفی رانندگان و مالکان اتوبوس، همچنان به دنبال حل این مشکلات باشند به طوری‌که غلامرضا خادمی‌زاده رئیس کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور امروز از حضور مسئولان ستادی سازمان راهداری به همراه اعضای کانون در شهر مشهد  خبر داده است که به گفته وی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه همین هفته با هدف رسیدگی به مطالبات و اعتراضات رانندگان و مالکان اتوبوس در مشهد حضور خواهند داشت.

photo_2018-07-29_14-27-39

بدین منظور این فعال صنفی از  رانندگانی که به ترمینال مسافربری مشهد تردد دارند خواسته است؛ هرگونه مدرک و مستندات خود در مورد مشکلات ترمینال مشهد در بحث ثبت ساعت، دلالی، جارچی، فروش بلیت زیر نرخ، صورتحساب، عوارض شهرداری، گرفتن ورودی به ترمینال، صورت دربستی، کمیسیون اضافه  و ... را حداکثر تا فردا (دوشنبه هشتم مرداد) به دفتر این کانون به شماره فکس  021- 77648308 ارسال کنند.

video_2018-07-29_15-18-35

حجم ویدیو: 1.49M | مدت زمان ویدیو: 00:00:11 دانلود ویدیو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.