| کد خبر: 169395 |

◄ کارشکنی وزارت صنعت برای پاسخ به مطالبات رانندگان

اگرچه حدود 40 روز از شروع جلسات مربوط به پیگیری مطالبات رانندگان با مسئولان مرتبط می‌گذرد و در این مدت همکاری وزارت راه و شهرسازی در برطرف کردن مشکلات رانندگان بارها موجبات دلگرمی آنان را فراهم آورد اما آن‌چنان که یک مقام صنفی در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرده بسیاری از از این تلاش‌ها در حوزه وزارت صنعت و معدن عقیم مانده است.

تین نیوز

اگرچه حدود 40 روز از شروع جلسات مربوط به پیگیری مطالبات رانندگان با مسئولان مرتبط می‌گذرد و در این مدت همکاری وزارت راه و شهرسازی در برطرف کردن مشکلات رانندگان بارها موجبات دلگرمی آنان را فراهم آورد اما آن‌چنان که یک مقام صنفی رانندگان در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرده بسیاری از از این تلاش‌ها در حوزه وزارت صنعت و معدن عقیم مانده است.

به گزارش تین‌نیوز، رئیس هیئت‌مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور گفت: برخی از مطالبات رانندگان و مالکان به مرحله اجرا رسیده ولی متاسفانه بسیاری از آنها در حوزه وزارت صنعت و معدن عقیم مانده و خروجی مناسبی نداشته است.

غلامرضا خادمی‌زاده در شبکه‌های اجتماعی افزود: متاسفانه عدم عزم و اراده جدی برخی از مسئولان پیگیری مطالبات رانندگان را بی‌نتیجه گذاشته است.

او خاطرنشان کرد: حدود 40 روز از شروع جلسات متعدد هر روزه و بدون وقفه (حداقل روزی 2 جلسه و در برخی از روزها 4 جلسه) با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیران راه و کار، معاونان وزارت راه، کار و صنعت و معدن، کمیسیون‌های اجتماعی، عمران و امنیت ملی مجلس می‌گذرد که برخی از این جلسات بیش از پنج ساعت به طول می‌انجامید.

این فعال صنفی اظهار کرد: در این مدت همچنین کارگروه‌های متعددی در سازمان راهداری، وزارت کار، وزارت صنعت و معدن، سازمان تامین اجتماعی و کمیسیون اجتماعی دولت و... تشکیل شد. 

وی گفت: این جلسات در خصوص مطالبات مختلف رانندگان از جمله نوسازی ناوگان، لاستیک، افزایش بی‌رویه قیمت ناوگان، لوازم یدکی، بیمه، بازنشستگی، شناورشدن حق بیمه، سخت و زیان‌آورشدن شغل رانندگی، افزایش کرایه، کنترل تخلفات شرکت‌ها، کمیسیون اضافه، جارچی، دلال، انعام، سپهتن، تن بر کیلومتر، پلیس راه، امنیت جاده‌ها، امکانات پایانه‌ها، گمرک، پایانه‌های مرزی، ارز دولتی به رانندگان و...بود و بحث‌های جدی و خوبی نیز در این زمینه‌ها انجام شد.

رئیس هیئت‌مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور با بیان‌ این‌که اکنون «برخی از مطالبات رانندگان و مالکان به مرحله اجرا رسیده است» افزود: متاسفانه بسیاری از آنها به خصوص در حوزه وزارت صنعت و معدن عقیم  مانده و خروجی مناسبی نداشته است.

خادمی‌زاده از رانندگان خواست از طریق نمایندگان شهر و استان خود در مجلس شورای اسلامی مطالبات و عدم همکاری برخی از مسئولان به‌خصوص مسئولان وزارت صنعت و معدن را پیگیری نمایید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناصر 0 0

    افزایش سهمیه سوخت و حذف دو مرحله بودن سوخت گیری و یکسان شدن سهمیه در همه جای کشور