| کد خبر: 170154 |

کریمی خبر داد:

◄ تصمیم‌گیری جدیدی درباره نصب «سپهتن» نشده است

از همان ابتدای شروع اعتراضات کامیون‌داران، نصب سپهتن تا زمان تصمیم‌گیری قطعی تعلیق شد و این اتفاق موضوع امروز و دیروز نیست.

تین نیوز

دبیر کانون کامیونداران گفت:تعلیق نصب سپهتن روی خودروهای باری دو ماه است که اتفاق افتاده و موضوع جدیدی نیست.

احمد کریمی دبیر کانون کامیون‌داران در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز در خصوص اخباری مبنی بر تعلیق نصب سپهتن روی خودروهای سنگین با اعلام اینکه این موضوع خبر جدیدی نیست، گفت: از همان ابتدای شروع اعتراضات کامیون داران، نصب سپهتن تا زمان تصمیم‌گیری قطعی تعلیق شد و این اتفاق موضوع امروز و دیروز نیست.

وی با توضیح اینکه اگر نصب سپهتن تعلیق نشده بود الزام به نصب ادامه داشت، گفت: قبلاً فرایند این‌گونه بود که در هنگام شماره‌گذاری فرد حتماً باید سپهتن را روی خودروی خود نصب‌کرده بود و مراکز خدمات تعویض پلاک  راننده را ملزم می‌کردند که سپهتن را نصب کند و بعد  به او خدمات ارائه می‌دادند.

کریمی با تأکید بر اینکه هنوز هیچ تصمیم‌گیری جدیدی نشده است، ادامه داد: کارگروه جلسات متعددی با سردار حمیدی داشته است و ایشان بیشتر در این جلسات از محاسن نصب سپهتن گفته‌اند و ما هم از دلایل مخالفت خود و تاکنون ما به نتیجه‌ای در این جلسات نرسیدیم.

وی با بیان اینکه کارگروه قطعاً جلسات دیگری با پلیس خواهد داشت تا در این خصوص به نتیجه برسد، گفت: در بخش مسافری سپهتن نصب‌ شده است. در بخش باری اما به‌ندرت این اتفاق افتاده است و به‌تازگی به شرکت‌های خودروساز گفته بودند کامیونی شماره می‌شود که روی آن سپهتن نصب‌شده باشد که آمار آن محدود بود. از طرفی مدتی بود که در مراکز تعویض پلاک بدون نصب سپهتن خدمات ارائه نمی‌شد که فعلاً این بخش تعلیق شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    سلام.آقای کریمی انگارخبرندارن که شرکت نفت نصب سپهتن را داره اعمال میکنه وحتی برای کوچکترین خدماتش برای نفتکش نامه نصب سپهتن میخواد.شیرازکه داره اعمال میکنه.