| کد خبر: 269621 |

برخورد جدی با تاکسیرانان متخلف در نوروز

شهردار مشهد گفت: بحث بازرسی تاکسیرانی بسیار دارای اهمیت است و باید به این حوزه توجه جدی کنیم و با متخلفان برخورد جدی شود تا از این طریق شاهد رضایت مردم باشیم.

تین نیوز

محمدرضا قلندر شریف صبح امروز شنبه بیست و ششم اسفند در نشست خبری بررسی اقدامات اجرایی ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۳ اظهار کرد: موضوع استقبال از بهار بسیار مهم است و هم زمانی بهار و ماه رمضان این اهمیت را دوچندان کرده است، به نحوی که برنامه های استقبال از بهار از ابتدا تا انتهای ماه رمضان ادامه خواهد داشت که زمان آن نسبت به سال های گذشته طولانی تر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، قلندر شریف افزود: در حوزه نظارت و بازرسی اقدامات در حال انجام است و باید عملکرد همه حوزه ها بازخورد مناسب بیرونی داشته باشد، در بخش عمران و با توجه با بارش های برف و باران اخیر، باید لکه گیری های آسفالت تا پیش از ورود زائران انجام شود و کیفیت معابر افزایش پیدا کند.

شهردار مشهد تصریح کرد: المان های شهری حداکثر تا فردا نصب و جانمایی می شود، همچنین بازرسی تاکسیرانی بسیار دارای اهمیت است و باید به این حوزه توجه جدی کنیم و با متخلفان برخورد جدی شود تا از این طریق شاهد رضایت مردم باشیم، حوزه اتوبوسرانی نیز باید از صبح بیست ونهم اسفند تا شب دوم فروردین سرویس دهی دائم داشته باشد و قطار شهری نیز با تمام ظرفیت باید پای کار باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.