| کد خبر: 173755 |

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران:

◄ طرح جدید تاکسیرانی برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده

دارندگان تاکسی‌های فرسوده یک سالی است که در انتظار صدور پیش فاکتور از سوی گروه خودروسازی عامل (ایران‌خودرو) که در ابتدا با اختلاف نظر میان گمرک و این شرکت و پس از آن آغاز تحریم‌ها هستند که متاسفانه به نظر می‌رسد ادامه‌دار نیز باشد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از بررسی راهکار جدید برای نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی‌های شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علیرضا قنادان با اشاره به این نکته که طرح در دست بررسی است که در آن نوسازی تاکسی‌های فرسوده با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد، گفت: در صورت مصوب شدن این طرح دارندگان تاکسی فروسده می‌توانند با خرید خودروهایی که دو تا سه سال از عمر آن‌ها می‌گذرد اقدام به تغییر رنگ خودرو خریداری شده کرده و آن را جایگزین تاکسی فرسوذه خود کنند.

وی در توضیح این طرح، گفت: دارندگان تاکسی‌های فرسوده یک سالی است که در انتظار صدور پیش فاکتور از سوی گروه خودروسازی عامل (ایران‌خودرو) که در ابتدا با اختلاف نظر میان گمرک و این شرکت و پس از آن آغاز تحریم‌ها هستند که متاسفانه به نظر می‌رسد ادامه‌دار نیز باشد.

قنادان با بیان این مطلب که، در طرح پیش فروش ایران‌خودرو که در آن قرار است 40 هزار خودرو به متقاضیان عرضه شود نیز به موضوع نوسازی تاکسی‌ها توجه نشده است، تصریح کرد: مشخص نبودن نوع خودرو، قیمت و زمان طولانی تحویل که پایان نیمه نخست سال 98 اعلام شده سازمان تاکسیرانی را به سمت یافتن راهکاری جدید سوق داد.

وی با ابراز تاسف از نوع برخورد خودروساز با نوسازی تاکسی‌های فرسوده، ابراز داشت: سازمان تاکسیرانی مدام مورد سوال دارندگان تاکسی فرسوده است که بحث نوسازی ناوگان به کجا رسید. براساس پیگیری‌ها در صدد اذ برخی مصوبات هستیم تا فرایند نوسازی با فرم جدید پیگیری شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، خاطرنشان کرد: کلیات طرح در شورای عالی ترافیک و دبیرخانه این مرکز دنباب شده و به محض مصوب شدن وارد فاز اجرا خواهیم شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.