| کد خبر: 171025 |

◄ نوسازی تاکسی‌های فرسوده متوقف شد

علیرغم اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور رشد 9.4 درصدی تولید خودرو در چندماهه نخست سال 97، تحویل خودرو به متقاضیان نوسازی تاکسی‌های فرسوده کماکان متوقف شده است.

تین نیوز

موضوع تحریم‌هایی که آمریکا در ماه‌های اخیر ایران را تهدید به اعمال آن کرده است موجب خروج بسیاری از شرکت‌های برزگ در بخش‌های زیادی از صنعت کشور ما شده است. یکی از بخش‌هایی که بیش از سایر حوزه‌ها متاثر از تحریم‌ها بوده است صنعت خودرو کشور است که حتی تاکسیرانی را نیز تحت‌الشعاع خود قرار داده است. تحویل ندادن خودرو به سازمان‌های تاکسیرانی برای نوسازی ناوگان فرسوده موجود، علاوه بر تحمیل خسارات مالی به متقاضیان بر میزان آلودگی صوتی و هوای کشور نیز افزوده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، در خصوص تاثیرات سوء تحریم‌ها بر بخش تاکسیرانی، گفت: علیرغم اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره رشد 9.4 درصدی تولید خودرو در چندماهه نخست سال 97، تحویل خودرو به متقاضیان نوسازی تاکسی‌های فرسوده کماکان متوقف شده است.

علیرضا قنادان با تاکید بر این نکته که بیش از 7هزار تاکسیران درخواست تعویض خودروی خود را مدت‌ها است با تکمیل مدارک و تحویل آن به بانک‌های عامل اعلام کرده‌اند، افزود: در سه ماهه نخست سال علیرغم رشد تولید خودرو داخلی تحویل تاکسی به رانندگان به رقم 100 دستگاه نیز نرسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اصحاب رسانه خواست تا در کنار سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به مطالبه خواست تاکسیرانی که یکی از حقوق شهروندی نیز هست اقدام کنند، زیرا تاکسی‌های فرسوده نفس مردم و امان تاکسیران را بریده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران یادآور شد: در طول ماه‌های اخیر پیگیری تحویل خودروی تاکسیرانانی که تنها محل امرار معاش آنها به دلیل فرسودگی متوقف شده بیشترین وقت را از سازمان گرفته است. و لذا از رسانه‌های کشور تقاضا می‌کنم صدای رسای این قشر مظلوم باشند.

قنادان احقاق حقوق تاکسیران را از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی عنوان کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.