| کد خبر: 169799 |

◄ دهمین کنفرانس ملی بتن در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد

کنفرانس ملی بتن فضایی مناسب برای ارائه پژوهش‌ها و تحقیقات علمی اساتید و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه‌ها و همچنین سایر مراکز تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه تکنولوژی بتن و طراحی و اجرای سازه‌های بتنی است.

تین نیوز

دهمین کنفرانس ملی بتن و شانزدهمین همایش روز بتن به همت انجمن بتن کشور در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انجمن علمی بتن ایران با همکاری انجمن صنفی فن‌آوران بتن ایران (انجمن بتن) و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، دهمین کنفرانس ملی بتن ایران را در پانزدهم مهر ماه سال جاری برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، بی‌شک پژوهش، یکی از اساسی‌ترین نیازها برای برای نیل به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور است و قدرت و استقلال هر کشوری بر پژوهش و تولید علم استوار است. در این مسیر انجمن بتن ایران با برگزاری کنفرانس ملی بتن نقش مهمی را در فراهم آوردن بستری علمی و پژوهشی به منظور تبادل نظرات و یافته‌های جدید علمی در این زمینه داشته است.

کنفرانس ملی بتن فضایی مناسب برای ارائه پژوهش‌ها و تحقیقات علمی اساتید و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه‌ها و همچنین سایر مراکز تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه تکنولوژی بتن و طراحی و اجرای سازه‌های بتنی است. از طرفی نتایج این تحقیقات می‌تواند در فعالیتهای اجرائی و پروژه‌های عمرانی و زیربنائی کشور که دست اندرکاران آن ها نیز در این کنفرانس شرکت دارند، مورد استفاده قرار گرفته و راه‌های ارتباط صنعت و دانشگاه هموارتر شود.

محورهای کنفرانس 

محورهای مهم دهمین کنفرانس ملی بتن عبارت هستند از:

- تحلیل و طراحی سازه‌های بتنی (کد A)

 - تعمیر و تقویت و بهسازی سازه‌های بتنی (کد B)

 - تکنولوژی بتن (کد C)

 - دوام و پایایی بتن و سازه‌های بتنی (کد D)

 - افزودنی‌های بتن و مواد کمکی مرتبط با بتن و سازه‌های بتنی (کد E)

 - اجرای سازه‌های بتنی (انبوه سازی، صنعتی سازی، پیش ساختگی، ساخت بتن، حمل و ریختن، تراکم، عمل آوری و بتن آماده) (کد F)

 - بتن و محیط زیست (توسعه پایدار) (کد G)

 - مدیریت اجرای سازه‌های بتنی و مدیریت دانش (مستند سازی) و آموزش مهندسی در زمینه بتن و سازه‌های بتنی (کد H)

16مهر ماه هر سال به عنوان روز بتن نام‌گذاری شده، که به همین مناسبت در سال‌های گذشته همایش روز بتن و بزرگداشت استاد احمد حامی توسط انجمن بتن ایران و با همکاری و همیاری وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، وزارت نیرو، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و جمع کثیری از شرکت‌های خصوصی مرتبط با صنعت بتن کشور برگزار شده است.

در پی برگزاری موفقیت آمـیز این همایش در سـال‌های گذشـته و اسـتقبال پرشور متخصصین فعال در زمینه صنعت بتن کشور، در پانزدهم و شانزدهم مهر ماه سال جاری نیز شانزدهمین همایش روز بتن و دهمین کنفرانس ملی بتن با برنامه‌های متنوعی از قبیل سخنرانی‌های علمی، معرفی برترین پروژه‌های بتنی و مجریان آنها، معرفی برگزیدگان مسابقات دانشجویی سراسر کشور، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه تخصصی جانبی در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.