| کد خبر: 11202 |

ارائه خدمات مطلوب به تاکسیرانان باید در اولویت کاری شرکت تعاونی تاکسیرانان شهر همدان باشد

تین نیوز | یکی از سیاست های کلان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان حمایت از شرکت تعاونی تاکسیرانی شهر همدان است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی همدان، در جلسه ای که با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان و مدیران واحد های بازرسی و روابط عمومی سازمان و مدیرعامل تعاونی تاکسیرانی و اعضای اتاق فکر تاکسیرانان تشکیل شد، در ابتدا مدیر عامل سازمان بر ضرورت همکاری و همیاری شرکت تعاونی تاکسیرانی تاکید کرد و گفت: به منظور دست‌یابی به توسعه پایدار شهری و در راستای تحقق قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و به استناد بند الف 3-4 تبصره 13 قانون بودجه سال 1385، مبنی بر ایجاد شرکت‌های تعاونی و خصوصی تاکسیرانی شهری امری ضروری است.

محمود حضرتی گفت: شفاف سازی نسبت به عملکرد نامطلوب گذشته شرکت تعاونی ،مشتری مداری و پاسخگویی به خواسته های به روز تاکسیرانان در توسعه و جذب سهامداران جدید نقش اساسی و موثری دارد.

وی خواستار برپایی جلسه مجمع عمومی برای سهامداران و تبلیغات جهت جذب اعضای جدید شد و افزود: جذب سرمایه و سهامداران جدید باید در راستای ارتقاء و افزایش خدمات به تاکسیرانان باشد.

محمود حضرتی گفت: در راستای حمایت از تاکسیرانان زحمتکش سازمان تاکسیرانی و تعاونی تاکسیرانی باید با ارتباط موثر و نزدیک در رفع نیازهای تاکسیرانان خدوم و زحمتکش اقدام نمایند.

وی گفت: تعاونی تاکسیرانی شهر همدان با 1500 عضو فعال میتواند در رفع دغدغه های تاکسیرانان اقدام نماید. همچنین وی خواستار پالایش اعضای فعال تاکسیرانان در شرکت تعاونی شدوگفت: تعاونی میتواند سهامداران فعال و غیر فعال را شناسایی و نسبت به برنامه ریزی آن اقدام نماید.

حضرتی افزود: شرکت تعاونی تاکسیرانی با برنامه ریزی مدون و ارائه خدمات مفید بایدکلیه تاکسیرانان همدان را جذب نماید.

در ادامه مدیر عامل تعاونی تاکسیرانی گفت: شرکت تعاونی شهر همدان در بخش ها متنوعی از جمله کارگاهی شامل: تعمیرگاه، خدمات برق خودرو، صافکاری و نقاشی، کارواش و همچنین بخش اداری شامل: امور بیمه، خرید و فرش خودرو تاکسی و ... در خدمت رانندگان می باشد.

حمید رزجی افزود: این تعاونی با تعداد بیش از 1500 نفر عضو با ارائه خدمات و بسته حمایتی که شامل 100 نوع خدمات مختلف بیمه ای، آموزشی، درمانی، تعمیرگاهی و... آمادگی شرکت تعاونی را اعلام و خواستار حمایت ز سوی سازمان ومدیران اجرایی گردید.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اظهار داشت: شرکت تعاونی با اعتماد سازی باید سرمایه بیشتری را جذب نماید تا بتواند خدمات بیشتری به سهامداران خود که تاکسیرانان زحمتکش هستند ارائه دهد.

حضرتی گفت: شرکت تعاونی می تواند در رضایت مندی تاکسیرانان رفاه و آسایش آنان نقش کلیدی ایفا نماید.

وی در خاتمه افزود: بهره مندی از توان شرکت تعاونی به منظور جلب رضایت تاکسیرانان حائز اهمیت است.

در ادامه مدیران واحد های سازمان و اعضای اتاق فکر به بیان دیدگاههای خود پرداختند و در نهایت مقرر گردید طبق فرمی که با همکاری روابط عمومی سازمان تاکسیرانی و تعاونی تاکسیرانی تهیه و نسبت به شفاف سازی بسیاری از امور اقدام گردد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.