| کد خبر: 269478 |

روزانه چند تن کالا در بندر امیرآباد تخلیه و بارگیری می شود؟

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد اعلام کرد: با ثبت تخلیه و بارگیری کالا به میزان ۲۶ هزار و ۵۳۴ تن، در یک روز، رکورد عملیات بندری روزانه، در بندر امیرآباد شکسته شد.

تین نیوز

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد اعلام کرد: با ثبت تخلیه و بارگیری کالا به میزان ۲۶ هزار و ۵۳۴ تن، در یک روز، رکورد عملیات بندری روزانه، در بندر امیرآباد شکسته شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمدعلی موسی پورگرجی با اشاره به ثبت رکورد تخلیه و بارگیری روزانه ۲۶ هزار ۵۳۴ تن کالا در بندر امیرآباد اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری که امسال انجام شده و با توجه به زیر ساخت‌های ایجاد شده و توان تجهیزاتی بندر امیرآباد، عملیات تخلیه و بارگیری روزانه در اسکله‌های بندر منتج به ثبت رکورد ۲۶ هزار ۵۳۴ تن شد که این عملیات همزمان در ۱۴ اسکله بندر صورت گرفته است .

وی افزود: ماموریت اصلی همه بنادر فعالیت ۲۴ ساعته در زمینه تخلیه و بارگیری کالاها در حوزه صادرات، واردات و ترانزیت است که این کالاها از مبادی بندری به  اقصی نقاط کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن و مقرون به صرفه با بهره‌مندی از شقوق مختلف حمل و نقل جابه‌جا می شوند .

موسی پورگرجی تصریح کرد: بندر امیرآباد با استفاده از توان بالای تجهیزات استراتژیک و همچنین ۱۳ دستگاه انواع مکنده غلات بعنوان هاب غلات بنادر شمالی شناخته می‌شود که عملیات بندری با نرم مطلوب، ایمن و با سرعت در این بندر در حال انجام است.

مدیر کل بنادر ودریانوردی امیرآباد افزود: استقبال تجار و سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت فعالیت در این بندر و همچنین وسعت اراضی پشتیبانی و پسکرانه و اتصال این بندر به شبکه ریل سراسری بعنوان تنها بندر متصل به ریل در شمال کشور سبب شده است در سال جاری رکوردهای جدیدی از لحاظ تنوع کالا، بهره مندی از حمل ریلی جهت ترانزیت و انتقال کالا و تخلیه وبارگیری به ثبت برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.