| کد خبر: 230966 |

مطالعات ایجاد اسکله های دریایی در مازندران انجام شده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به انجام مطالعات برای ایجاد اسکله های دریایی، تامین زیرساخت ها را برای اجرای طرح ها لازم دانست.

تین نیوز

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به انجام مطالعات برای ایجاد اسکله های دریایی، تامین زیرساخت ها را برای اجرای طرح ها لازم دانست.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، مفید غلامی پیش ازظهر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان مازندران با بیان اینکه مطالعات لازم برای ساخت اسکله‌های دریایی در استان انجام شده است، افزود: سازمان بنادر متولی این بخش است.

وی بر لزوم رفع موانع فراروی ساخت اسکله‌های تفریحی و توریستی در استان تاکید کرد و خواستار ایجاد راه‌های دسترسی عمومی برای کاربران شد و گفت: باید دسترسی به دریا در استان تسهیل شود.

وی بازنگری طرح‌های هادی روستاهای حریم شهرها را الزامی دانست.

اسحاقی مشاور میراث فرهنگی مازندران با اشاره به تعیین کاربری نوار ساحلی اظهار داشت: باید قوانین مربوط به گردشگری دریایی تهیه و ابلاغ شود و دستگاه‌های مختلف موظف هستند برای اجرایی شدن این برنامه تلاش کنند.

وی گردشگری دریا محور و ساحلی را مجوز توسعه در دریای خزر برشمرد و گفت: اگر قرار است دریا به عنوان جاذبه در توسعه استان نقش داشته باشد، باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم.

وی با اشاره صدور مجوز برای ۱۶۵ اسکله در استان گفت: ۲۵ سرمایه گذار در حال تهیه نقشه هستند و هر اسکله‌ای بر ۱۶۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

اسحاقی میزان سرمایه گذاری در هر اسکله دریایی را ۱۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.