| کد خبر: 230875 |

تردد پرحجم راه های مازندران در سایه ممنوعیت سفر

درحالی که سفر به مازندران در تعطیلات عید فطر مطلقا ممنوع اعلام شد اما طبق گزارش های پلیس راه و راهداری، وضعیت ترافیک در راه های استان پرحجم است.

تین نیوز

درحالی که سفر به مازندران در تعطیلات عید فطر مطلقا ممنوع اعلام شد اما طبق گزارش های پلیس راه و راهداری، وضعیت ترافیک در راه های استان پرحجم است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، با آنکه سفر به مازندران و ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی در ایام منتهی به تعطیلات عید سعید فطر ممنوع اعلام شده است، اما از دیروز سفر به شمال و مازندران کلید خورد و وضعیت تردد جاده‌ای در راه‌های استان پرحجم گزارش شده است.

تردد پرحجم و شوق مسافر برای سفر به مازندران در حالی است که وضعیت این استان براثر بیماری کرونا شکننده است و هنوز استان از تبعات سفرهای نوروزی و موج چهارم کرونا رها نشده است.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه وضعیت ترافیک در برخی مقاطع در راه‌های استان پرحجم است، افزود: همچنین از نظر جوی، سطح راه‌های استان لغزنده است.

وی با اشاره به تشدید محدودیت‌هایی تردد و ممنوعت ورود خودورهای غیربومی در راه‌های استان افزود: این طرح از روز گذشته در راه‌های استان اجرا شد و مبادی ورودی استان در هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر طرح اجرا می‌شود.

سرهنگ قدمی با اشاره به وضعیت کرونایی استان از مسافران خواست از هرگونه سفر غیرضروری به استان پرهیز کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.