| کد خبر: 218379 |

غول حمل و نقل دریایی جهان به علت بحران کرونا کارکنان خود را اخراج می‌کند

مائرسک که یک پنجم سهم بازار حمل و نقل دریایی جهان را در اختیار خود دارد، تحت فشار سرمایه گذاران قرار گرفته است تا سرعت تغییر خود را از یک شرکت بزرگ افزایش دهد.

تین نیوز

 شرکت دانمارکی مائرسک که در زمینه حمل و نقل دریایی در سراسر جهان فعال است، روز سه شنبه اعلام کرد که  در یک تغییر ساختاری که یک سوم از کارکنان را تحت تأثیر قرار خواهد داد، نیروهای خود را کاهش می دهد.

 

مائرسک که یک پنجم سهم بازار حمل و نقل دریایی جهان را در اختیار خود دارد، تحت فشار سرمایه گذاران قرار گرفته است تا سرعت تغییر خود را از یک شرکت بزرگ افزایش دهد.

این در حالی است که این غول حمل و نقل دریایی جهان در برابر بیماری همه گیر کووید-19 مقاومت خوبی نشان داده است.

بر اساس گزارش تسنیم، کاهش هزینه ها و اعلامیه های خوشبینانه این شرکت در ماه گذشته، به دو برابر شدن قیمت سهام آن از ماه مارس کمک کرده است.

این شرکت به عنوان بخشی از تلاش های خود برای تبدیل شدن به یک شرکت کارآمدتر با تمرکز بر تجارت کانتینر و تجارت داخلی برای مشتریان بزرگ مانند والمارت و نایک، دارایی های نفت و گاز خود را در سال 2017 به توتال فروخت.

سخنگوی مائرسک گفت که بین 26 هزار تا 27 هزار نفر از تعداد کل کارکنان این شرکت که 80 هزار نفر است، تحت تأثیر طرح بازسازی این شرکت قرار خواهند گرفت.

این شرکت درمورد تعداد افرادی که بیکار خواهند شد رقمی را اعلام نکرد و در ایمیل داخلی نیز جزئیاتی در مورد تعداد کاهش شغل ذکر نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.