| کد خبر: 207936 |

طرح اعمال تحریم نفتکش‌های حامل نفت ایران مسئله جدیدی نیست

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: بدون شک صحبت از تحریم نفتکش های حامل نفت ایران پروپاگاندای رسانه ای و بزرگنمایی سیاسی است.

تین نیوز

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: بدون شک صحبت از تحریم نفتکش های حامل نفت ایران پروپاگاندای رسانه ای و بزرگنمایی سیاسی است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، سیدمحمدجواد ابطحی  با اشاره به اخبار منتشر شده در رسانه های غربی در خصوص اعمال تحریم های ایالات متحده علیه نفتکش هایی که نفت ایران را جابجا یا ذخیره سازی می کنند، گفت: مسئله مطرح شده موضوع جدیدی نیست زیرا آمریکایی ها هرگاه متوجه جابجایی نفت ایران توسط نفتکش های خارجی شدند، سریعا اقدام به تهدید و تحریم کردند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به نظر می رسد طرح چنین موضوعی برای ایجاد ارعاب و هراس بیشتر در دل مسئولان کشورها و شرکت هایی است که در حوزه نفتی با جمهوری اسلامی ایران همکاری و همراهی می کنند.

وی با اشاره به اینکه خوی استکباری ایالات متحده هیچگاه اجازه نمی دهد مقامات این کشور دست از اعمال فشار علیه ایرانیان بردارند، ادامه داد: آمریکایی ها متوجه شدند که تحریم های گذشته‌شان نتوانسته به طور صددرصدی اثر منفی بر اقتصاد ایران بگذارد از این رو چنین مسئله ای را مطرح می کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه ترامپ برای پیروزی در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا نیازمند بهره گیری از ابزارهای مختلفی است، تصریح کرد: در واقع رییس جمهور ایالات متحده تلاش می کند به افکار عمومی کشورش بگوید سیاست های دولتش در قابل ایران نتیجه بخش بوده و شکست نخورده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک صحبت از تحریم نفتکش های حامل نفت ایران پروپاگاندای رسانه ای و بزرگنمایی سیاسی است./

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.