| کد خبر: 175499 |

◄ انتخاب برگزیده‌های استارت‌آپ‌های دریایی، آبان‌ماه

دبیر بخش رویداد استارت‌آپ دمو اپلیکیشن دریایی چهارمین دوره جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت ، اطلاعاتی درباره این جشنواره در بخش اپلیکیشن‌های دریایی ارائه داد.

تین نیوز

دبیر بخش رویداد استارت‌آپ دمو اپلیکیشن دریایی چهارمین دوره جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت»، اطلاعاتی درباره این جشنواره  در بخش اپلیکیشن‌های دریایی ارائه داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، محسن نادری پیکام گفت: با توجه به روند روبه رشد استفاده از اپلیکیشن‌ها و نقش آن‌ها در زندگی مردم و همچنین تنوع فعالیت‌های موجود در حوزه دریا توسعه و فراگیر شدن استفاده از این فناوری، می‌تواند باعث بهبود خدمات و فعالیت‌های صنعتی شود.

او تصریح کرد: رویداد استارت‌آپ اپلیکیشن‌های دریایی در آبان ماه سال جاری با هدف برقراری ارتباط مستقیم بین صاحبان ایده و استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاران و با حضور شرکت‌های نوپا، استارت‌آپ‌ها و ایده‌پردازان این حوزه  برگزار خواهد شد و سپس جلسات خصوصی بین صاحبان ایده و سرمایه‌گذاران برگزار شده و طرح‌های آنان مورد ارزیابی دقیق سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در این رویداد هیج محدودیتی برای زمینه فعالیت اپلیکیشن‌های قابل ارائه در رویداد مطرح نبوده و صرفاً ارتباط و کاربرد آن با حوزه دریا  اهمیت دارد. طرح‌های مطرح شده می‌توانند در یک حوزه تخصصی دریا با رویکردهای خدماتی و اجتماعی باشند.

نادری پیکام  گفت: پس از اتمام زمان ارسال طرح‌ها، داوری و ارزیابی اولیه توسط داوران تخصصی صورت پذیرفته و ایده‌ها و استارت‌آپ‌های برگزیده جهت ارائه در روز رویداد معرفی خواهند شد.

او گفت: در روز رویداد شرکت‌کنندگان ۱۰ دقیقه زمان دارند تا طرح‌ها و ایده‌های خود را در مقابل سرمایه‌گذاران و داوران ارائه کنند. در انتها به سه طرح برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. پس‌ازآن جلسات B۲B بین صاحبان طرح‌ها و  سرمایه‌گذاران جهت تجاری‌سازی و توسعه اپلیکشن‌ها برگزار خواهد شد.

چهارمین دوره جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت در بخش‌های جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویی، مسابقات ربات‌های زیردریایی(ROV) ، مسابقات طراحی و ساخت شناورهای دریایی (RSV) ، مسابقه ملی ایده‌پردازی دریایی، طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی کشور، جشنواره دانش‌آموزی دریا، نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی کشور، رویداد استارت‌آپ دمو اپلیکیشن دریایی و رویداد کارآفرینی هوشمندسازی بنادر به همت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی و ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان، یکم الی سوم آبان‌ماه اول تا سوم آبان‌ماه در باغ موزه دفاع‌مقدس برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.