| کد خبر: 141337 |

14 خط کشتیرانی کره ائتلاف ملی تشکیل می دهند

به دنبال رقابت فزاینده حاکم بر بازار جهانی و از سوی دیگر فاجعه ورشکستگی هانجین، 14 خط کشتیرانی کره جنوبی در نظر دارند یک ائتلاف ملی را تشکیل دهند.

تین نیوز

به دنبال رقابت فزاینده حاکم بر بازار جهانی و از سوی دیگر فاجعه ورشکستگی هانجین، 14 خط کشتیرانی کره جنوبی در نظر دارند یک ائتلاف ملی را تشکیل دهند.

 
به گزارش گروه بین الملل مانا لویدزلیست نوشت، به دنبال رقابت فزاینده حاکم بر بازار جهانی و از سوی دیگر فاجعه ورشکستگی هانجین، 14 خط کشتیرانی کانتینری کره جنوبی در نظر دارند با انعقاد یک تفاهم نامه، یک ائتلاف ملی یا کنسرسیوم کشتیرانی ملی را با نام شراکت کشتیرانی کره تشکیل دهند.
 
به گفته یکی از مقامات کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی، کشتیرانی های مرچنت هیوندایی، HMM، CK Line Dongjin Don Woo, Dong Young, Hansung Line, Heueng-A, KMTC, Namsung, Pan Continental, Pan Ocean, Sinokor, SM Line و Tai Young شرکت های عضو این ائتلاف هستند.
 
این گزارش ادامه داد: خطوط کشتیرانی کره در نظر دارد از طریق اشتراک ظرفیت کارگو روی شناورها، منطقی کردن مسیرهای تجاری، فعالیت در مسیرهای جدید، اجرای بهره گیری مشترک از ترمینال های برون مرزی برای بهینه سازی قیمت ها و بهبود کیفیت خدمات به مشتریان، مزیت رقابتی بودن بیشتری را برای خود ایجاد کنند. 
در ادامه این گزارش آمده است: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، دستورالعمل های عملیاتی در سال جاری میلادی برقرار و انتظار می رود عملیات در سال 2018 به طور کامل آغاز شوند.
 
افزون بر این، اتحادیه مالکان کشتی کره مسئولیت فعالیت های اجرائی ائتلاف ملی را برعهده خواهند داشت.
ناگفته نماند، این نوع همکاری در نوع خود بی نظیر خواهد بود، پیش از این ائتلاف های کوچکتر مانند مرچنت هیوندایی +k2 وجود داشته است.
 
در ماه ژانویه سال جاری میلادی، مرچنت هیوندایی تفاهم نامه ای را نیز با کشتیرانی های Heung-A Shipping و Sinokor برای تشکیل کنسرسیوم جهت تقویت حضور منطقه ای در تجارت درون آسیایی امضا کرده بود.
در ادامه این گزارش آمده است: به دنبال اقدام سه کشتیرانی ژاپن-NYK ،MOL و K Line برای تشکیل یک هلدینگ موسوم به Ocean Network Express، خطوط کشتیرانی کره نیز تصمیم به تشکیل این ائتلاف گرفتند، در میان موج بی سابقه ای از ادغام ها و تشکیل ائتلاف ها، Ocean Network Express رقابت پذیری جهانی ژاپن را بهبود خواهد بخشید.
 
این گزارش در پایان نوشت، سه خط کشتیرانی ژاپن هم اکنون اعضای ائتلاف THE با همراهی کشتیرانی هاپاگ لوید آلمان و یانگ مینگ تایوان هستند.

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.