| کد خبر: 138731 |

کشتیرانی‎های ژاپن روی موج سود

3 شرکت کشتیرانی ژاپن در 3 ماهه دوم امسال برای نخستین بار در 7 فصل گذشته سود کردند.

تین نیوز

رسانه های ژاپنی اعلام کردند که تجارت مطلوب بین‎المللی و کاهش هزینه‎ها موجب شد تا 3 کشتیرانی بزرگ ژاپن در 3 ماهه دوم سال 2017 به مدار سوددهی بازگردند.

 به گزارش گروه بین الملل  مارین تایمز، 3 شرکت کشتیرانی Nippon Yusen، Mitsui O.S.K Lines، و Kawasaki Kisen Kaisha در 3 ماهه دوم امسال برای نخستین بار در 7 فصل گذشته سود کردند.

بر اساس گزارش Nikkei، شرکت کشتیرانی Mitsui O.S.K ژاپن در 3 ماهه دوم امسال شاهد افزایش سه برابری سودش (پیش از کسر مالیات) بود . سود این شرکت به 2 میلیارد ین (17.7 میلیون دلار) رسیده است.

از سوی دیگر، در حالیکه کشتیرانی Nippon Yusen طی مدت مشابه سال پیش 9.9 میلیارد ین ضرر کرده بود، در 3 ماهه دوم امسال به پنج میلیارد ین سود رسید.

کشتیرانی Kawasaki Kisen نیز وضعیت مشابهی داشت و از 22.5 میلیارد ین ضرردهی در 3 ماهه دوم سال گذشته، در فصل بهار امسال به سود رسید.

بر اساس این گزارش تقاضا برای تجارت میان آسیا و اروپا در 3 ماهه دوم 2017 میلادی بالا بوده است. ارسال پوشاک از آسیا و مبلمان و لوازم پزشکی از اروپا در این مدت زیاد بوده است.

عامل دیگر تاثیرگذار بر این روند، اقدام های کاهش هزینه کشتیرانی ها بوده به طوریکهNippon Yusen در این مدت تلاش کرده است بارگیری کشتی های خود را به گونه ای برنامه ریزی کند که کشتی ها تا جای ممکن با ظرفیت کامل حرکت نمایند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.