| کد خبر: 141048 |

حضور شناورسازان منطقه آزاد قشم در نمایشگاه بین المللی انزلی

نخستین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، صیادی، تجهیزات و صنایع وابسته و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی، بنادر و دریانوردی در منطقه آزاد انزلی با حضور فعالان این صنایع از نقاط مختلف کشورمان از جمله شناورسازان منطقه آزاد قشم و 1...

تین نیوز

این نمایشگاه بینالمللی از 10تا 13مرداد ماه در دو سالن مجزا در مرکز نمایشگاهها و همایشهای منطقه آزاد انزلی برگزار میشود و سازمان منطقه آزاد قشم با برپایی یک غرفه، توانمندیهای سه شرکت شناورساز مطرح این منطقه را به نمایش گذاشته است.
به گزارش فرینا، نمایندگان شرکت آرام شناور کیان قشم، مد کندآلو و عصر آبی خلیج فارس با انتقال تجهیزات و ماکت صنعت شناورسازی توانمندیهای خود را در غرفه سازمان منطقه آزاد قشم در این نمایشگاه بینالمللی به نمایش گذاشتهاند.
صنایع ساخت و تعمیر کشتی، تجهیزات دریایی، خدمات دریایی، خدمات بنادر و کشتیرانی، تحقیقات و آموزش دریایی، اقیانوسشناسی، علوم جوی صنایع فراساحلی و خدمات مشاوره و مهندسی هشت بخش اصلی نمایشگاه بیناللملی دریانوردی بنادر و تجهیزات وابسته این نمایشگاه را تشکیل میدهند.
در نمایشگاه بینالمللی صنایع دریایی، دریانوردی بنادر و تجهیزات وابسته منطقه آزاد انزلی شرکتهایی از کشورهای نروژ، دانمارک، فرانسه، لهستان، چین، جمهوری آذربایجان، آلمان، ترکیه، ایتالیا و سنگاپور در کنار نهادها و سازمانهای دولتی و بخش خصوصی فعال ایران در حوزه صنایع دریایی حضور دارند.

در این نمایشگاه انواع تجهیزات اقیانوسشناسی و هواشناسی تجهیزات مخابراتی، مدیریت پروژههای دریایی، تجهیزات مهندسی، سواحل صنایع گردشگری و تفریحات دریایی سکوها و تجهیزات بندری صنایع کشتی سازی تجهیزات و عرشه لنگرها، خدمات دریایی و بندری و مهندسی سازههای دریایی، تجهیزات حمل ونقل دریایی صنایع فراساحل نفت و گاز امور نظامی و دفاعی سوخت و باتری موتورها انواع شناورهای نفتی و تجهیزات باری و مسافری به نمایش گذاشته شده است.

همچنین طی این مدت نخستین نمایشگاه بینالملی شیلات و آبریان صیادی و صنایع وابسته نیز با حضور دو شرکت نروژی در حوزه صنایع شیلاتی و نهادها و سازمانهای دولتی تخصصی و بخش خصوصی فعال کشورمان در مرکز همایشها و نمایشگاههای منطقه آزاد انزلی بر گزار میشود.

در این نمایشگاه نیز انواع محصولات فرآوری شده شیلاتی، پرورش ماهی در قفس، پودر ماهی، سردخانههای نگهداری و سیستم های برودتی پرورش ماهیان سرد آبی و گرم آبی، تولید ماهیان تزئینی، دارو مکملهای غذایی تولید کنسرو و صنایع وابسته و سایر صنایع و تجهیزات مربوط به صنعت شیلات به نمایش گذاشته شده است.

بنا به این گزارش، شرکتهای شناورسازی منطقه آزاد قشم با پشتوانه علمی بیش از دو دهه دانش و تجربه دریایی و تولید انواع شناورهای مسافری با بدنه های آلومینیوم، فایبرگلاس و فولادی و همچنین شناورهای صیادی و تحقیقاتی در نمایشگاه صنایع دریایی منطقه آزاد قشم حضور پیدا کردهاند.

منبع: پايگاه اطلاع رسانی فرینا (پایگاه خبری مناطق آزاد ویژه اقتصادی)

اخبار مرتبط

خواندنی ها