| کد خبر: 2410 |

تعیین تکلیف نهایی سهام عدالت تا ۶ ماه آینده

تین نیوز | رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی از تعیین تکلیف نهایی سهام عدالت تا ۶ ماه آینده خبر داد.

نشست مشترک رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی و مدیرکل دفتر سهام تخصیصی و عدالت این سازمان با معاون استاندار آذربایحان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مرند و نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس صبح امروز در شهر مرند برگزار شد.

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی در این نشست با اشاره به وضعیت سهام عدالت در کشور گفت: امیدوارم در دولت تدبیر و امید با اقدامات کارشناسی انحرافات پیش‌آمده در مورد سهام عدالت برطرف شده و هموطنان از نتایج مناسب این سهام بهره‌مند شوند.

پورحسینی افزود: در سال گذشته به‌علت برخی مسائل مهم اقتصادی مانند هدفمندی یارانه‌ها و بودجه سال 93 موضوع بررسی سهام عدالت آن‌چنان که باید انجام نشد که امیدواریم در شش‌ماهه اول سال 93 این موضوع نهایی شده و تصمیمات لازم در این زمینه گرفته شود.

مدیرکل دفتر سهام تخصیصی و عدالت نیز دیروز در دیدار با فرماندار مرند گفت: تاکنون داده‌ها و اطلاعات حدود 50 میلیون نفر از جمعیت کشور در بانک اطلاعات مربوطه جمع‌آوری شده و به حدود 45 میلیون نفر برگه سهام تحویل داده شده است.

اسمعیل مختاری دولت‌آبادی افزود: با توجه به حمایت و عنایت ویژه دولت تدبیر و امید از سهام عدالت کشور افرادی که برگه سهام عدالت دارند از مزیت‌ها و نتایج آن بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: دولت یازدهم و سازمان خصوصی سازی کشور در این راستا برنامه‌ها و اقدامات مدبرانه و مناسبی دارند تا مردم از نتایج و مزایای این طرح به‌طور مناسب بهره‌مند شوند.

وی در ارتباط پرداخت سود این سهام در آینده گفت: برای پرداخت سود سهام عدالت در حال حاضر چندین راهکار در دست مطالعه و بررسی است و دولت نیز در حال بررسی این راهکارها و انتخاب مناسب‌ترین روش است تا عزیزان هموطن از نتایج مناسب برخوردار شوند.

تقی کرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در شهرستان مرند بیش از 180 هزار نفر برگ سهام عدالت دریافت کرده‌اند، افزود: موقعیت شهرستان مرند از نظر سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعتی با وجود معادن کائولن و صنایع خاک چینی ایران و سرامیک و تولید زردآلو و زعفران، پسته و آفتابگردان در شمال‌غرب کشور رتبه برتر را دارد.

وی سرمایه‌گذاری در این منطقه را بسیار مستعد و مناسب ارزیابی کرد و از آمادگی کامل تمام دستگاه‌های دولتی برای مشارکت  و جلب سرمایه‌گذار خبر داد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.