| کد خبر: 229866 |

تیم‌های ویژه نظارت کرونایی تشکیل شود

رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: همه امار‌ها نشان می‌دهد شرایط ما همچنان نگران کننده است و باید مراعات بیشتری کنیم.

تین نیوز

رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: همه امار‌ها نشان می‌دهد شرایط ما همچنان نگران کننده است و باید مراعات بیشتری کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما؛ آقای روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه ۷ استان از ۱۸ استان درگیر با کرونا وضعیت بدتری دارند، گفت: بنابراین استان‌هایی که تقریبا می‌شود گفت به نقطه پیک رسیده اند، حدود ۱۲ استان هستند که اگر مراقبت کنند ممکن است شرایط بهتری داشته باشند، بقیه هنوز شرایط بسیار سختی دارند.

رئیس جمهور افزود: همه آمار‌ها چه از لحاظ ابتلا و چه از لحاظ تعداد بستری‌ها و چه تعداد فوتی‌ها نشان می‌دهد که شرایط ما همچنان نگران کننده است و باید مراقبت بیشتری کنیم.

آقای روحانی تاکید کرد: هیچ راهی نداریم در هفته جاری و احتمالا در هفته آینده تمام توانمان را به کار بگیریم و متولیان نظارت باید چه در بخش‌هایی که قرمز است و چه در جا‌هایی که نارنجی است، نظارتشان را تشدید کنند.

رئیس جمهور از قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا خواست در هر دو جا تیم‌های نظارت ویژه تشکیل دهد و مراقبت‌ها را بالا ببرند.

آقای روحانی همچنین گفت: نیرو‌هایی که باید مراقبت کنند اعم از ناجا، بسیج، هلال احمر، اتحادیه ها، اصناف و همه این‌ها؛ به هر حال همه کسانی که به نوعی نظارت چه در ادارات و چه در جا‌های دیگر برعهده دارند باید نظارت را تشدید کنند وگرنه به این راحتی از این موج چهارم خلاص نمی‌شویم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.