| کد خبر: 189126 |

یاللعجب از نظرسنجی عجیب شما آقای رئیس‌جمهور!

با مراجعه به فیلم این افطاری اما متوجه می‌شویم که رییس جمهور دقیقا از لفظ نظرسنجی استفاده می‌کند و می‌گوید« من هر روز از توی ماشینم قیافه مردم رو می‌بینم و نظرسنجی می‌کنم! از روی اینکه چند نفر می‌خندن، چند نفر عصبانی هستن، چند نفر قیافه شون گرفته است!»

تین نیوز

عصر ایران در یادداشتی به اظهارات تازه رئیس جمهور در جمع اصحاب رسانه واکنش نشان داده است.

به گزارش تین نیوز در این یادداشت آمده : این روزها در فضای مجازی توجه ویژه‌ای به سخنان رییس جمهور روحانی در مورد نظر سنجی کردن از مردم از طریق نگاه شده است. به یاد دارم وقتی سخنان روحانی در جمع اهالی محدود رسانه را خواندم چنین جمله‌ای ندیدم. سری به سایت ریاست جمهوری زده و در آنجا هم چنین چیزی پیدا نکردم.

در سایت ریاست جمهوری به نقل از رییس جمهور آمده بود «روزانه هنگام رفت و آمد در خیابان‌ها و همچنین در سفرهای استانی از چهره‌های مردم شرایط کشور و زندگی آنها را شخصاً ارزیابی می‌کنم»

در بسیاری از خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری هم همین جمله به نقل از سایت ریاست جمهوری انتشار یافته بود. با مراجعه به فیلم این افطاری اما متوجه می‌شویم که رییس جمهور دقیقا از لفظ نظرسنجی استفاده می‌کند و می‌گوید« من هر روز از توی ماشینم قیافه مردم رو می‌بینم و نظرسنجی می‌کنم! از روی اینکه چند نفر می‌خندن، چند نفر عصبانی هستن، چند نفر قیافه شون گرفته است!»

به نظر می‌رسد خود اهالی نهاد ریاست جمهوری هم فهمیده‌اند نظرسنجی رییس جمهور چندان علمی نیست زین سبب دست به سانسور آن زده‌اند تا دیگران هم فکر نکنند می‌شود از پشت شیشه‌های دودی ماشین ضد گلوله پی به مشکلات مردم برد.

آقای رییس جمهور مشکلات  بخشی از مردم بی‌شمار است. بیشتر از آنکه بشود از پشت شیشه آن را فهمید.

قدیمی‌ها گفته‌اند « طرف با سیلی صورت خودشو سرخ نگه می‌داره» تا آبرو‌یش جلوی مردم نرود. . ما از این جنس آدم‌ها زیاد داریم. شاید آقای روحانی با دیدن سرخی صورت این افراد تصور کند آنها اوضاع خوبی دارند اما نه، حال زندگی برخی از مردم خوب نیست.

کاش تیم همراه رییس جمهور هر روز قیمت‌ها را بر روی میز او می‌گذاشتند که خود بهترین نظرسنجی بود. قیمت‌هایی که هر روز یا بهتر بگوییم ساعتی تغییر پیدا می‌کند و معلوم نیست خانواده‌ای که سرپرست آن سه ماه است حقوق نگرفته است، چگونه چرخ زندگی خود را می‌چرخانند.

این روزها خبر اخراج از کار را هم کم نمی‌شنویم. تولیدکنندگانی که به دلیل شرایط بد اقتصادی و بدهی به بانک‌ها، کار خود را تعطیل می‌کنند و آمار بیکاران ایران را اضافه.

شرایط اقتصادی کشور اصلا نظرسنجی نمی‌خواهد. آنقدر شرایط واضح است که گفتن از آن به مثابه آن ضرب المثل قدیمی است که «از کرامات شیخ ما این است شیره را خورد و گفت شیرین است!»

بهتر است جناب رییس جمهور به جای اثبات اینکه به مردم نشان دهد از مشکلات آنها خبر دارد، کاری کند این مشکلات حل شود. خبر داشتن او هیچ دردی را از درهای مردم کم نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.