| کد خبر: 197293 |

واژگونی تانکر حامل بنزین سوپر در محور سنندج به سروآباد

معاون راهداری و حمل و نقل استان کردستان گفت: صبح روز گذشته، یک دستگاه تانکر حمل بنزین سوپر در محور سنندج، سروآباد بعد از روستای برقرو دچار حادثه شد که خوشبختانه ضرر جانی به دنبال نداشت.

تین نیوز

معاون راهداری و حمل و نقل استان کردستان گفت: صبح روز گذشته، یک دستگاه تانکر حمل بنزین سوپر در محور سنندج، سروآباد بعد از روستای برقرو دچار حادثه شد که خوشبختانه ضرر جانی به دنبال نداشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا،  رامبد نوذری اظهار کرد: این دستگاه تانکر حمل بنزین سوپر به علت نقض فنی در سیستم ترمز در شانه راه مشرف به کوه واژگون می شود که خوشبختانه راننده جان سالم به در می‌برد.

وی افزود: در پی این واژگونی، سوخت مورد نظر در سطح جاده آسفالته ریخته می شود و قسمتی از آن به داخل قنو سمت ترانشه ریخته و به داخل رودخانه می رود و ماباقی سوخت نیز برروی آسفالت تازه پخش می شود و سه هزار و 500 متر از آسفالت را تخریب کرده است.

معاون راهداری و حمل و نقل استان کردستان، بیان کرد: بدون شک وقوع حوادثی از این دست در جاده‌های استان کردستان، علاوه بر ایجاد آلودگی زیست محیطی، خسارت مالی زیادی نیز به دنبال دارد.

 واژگونی نفت کش‌های داخلی و خارجی در استان کردستان پایانی ندارد و تردد این نفت کش‌ها به یکی از مشکلات جدی در این استان تبدیل شده و متأسفانه علیرغم وعده‌های مختلف و همچنین گذشت چندین سال هنوز خبری از ساماندهی این موضوع در میان نیست.

بارها پلیس راه کردستان و حتی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اعلام کرده‌اند که تردد نفت کش‌های عراقی در جاده‌های استان با حوادث مختلفی روبرو است و به همین دلیل باید برنامه ریزی بهتری در راستای ساماندهی این مهم صورت گیرد که البته تاکنون این موضوع جنبه اجرایی و عملیاتی به خود نگرفته است.

نیاز است که مسئولان استانی و حتی کشوری نیز در راستای ساماندهی این وضعیت کمر همت بسته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.