| کد خبر: 201063 |

افزایش کرایه حمل و نقل بیش از ۹ درصدی تخلف است

رئیس سازمان حمایت از افزایش ۱۰۰ لیتر به سهمیه وانت‌بارها خبر داد و گفت: هر گونه تغییر قیمت به اندازه ۹ درصد قابل قبول است و افزایش نرخ وسایل حمل و نقل بیش از این تخلف است.

تین نیوز
رئیس سازمان حمایت از افزایش ۱۰۰ لیتر به سهمیه وانت‌بارها خبر داد و گفت: هر گونه تغییر قیمت به اندازه ۹ درصد قابل قبول است و افزایش نرخ وسایل حمل و نقل بیش از این تخلف است.
 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، عباس تابش درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی بعد از افزایش قیمت بنزین به فارس گفت: سهم بنزین در هزینه تمام شده تاکسی 9 درصد است یعنی کرایه هر مسیر فقط 4.5 درصد باید افزایش یابد. بنابراین اگر کرایه یک مسیر تا قبل از افزایش قیمت بنزین 2 هزار تومان بوده بعد از افزایش قیمت به 2080 تومان می‌رسد که اگر عدد را گرد کنیم کرایه می‌تواند 2100 تومان شود.

وی افزود: اتحادیه تاکسیرانی و انجمن‌های تخصصی صاحب این خدمت اعلام کرده‌اند افزایش قیمت ندارند. اگر افزایش قیمتی در این خدمت رخ داده باشد تخلف است و باید همه کمک کنیم تا جلوی این فرصت طلبی گرفته شود. مردم در صورت مشاهده افزایش قیمت کرایه تاکسی می توانند از طریق تماس با تلفن 124 و سازمان‌های صنعت و معدن استان‌ها و اتاق‌های اصناف اطلاع دهند تا گزارش‌های واصله رسیدگی شود.

تابش درباره افزایش کرایه وانت‌بارها و اثر آن بر افزایش قیمت کالا و خدمات نیز گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت وانت‌بارها، کامیونت، نیسان وانت‌ها و پیکان وانت‌ها ستاد تنظیم بازار در جلسه اخیر مصوب کرد تا 100 لیتر به سهمیه آن‌ها اضافه شود. براین اساس هر گونه تغییر قیمت به اندازه 9 درصد قابل قبول است و افزایش نرخ کرایه این دسته از وسایل حمل و نقل تخلف است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.