| کد خبر: 198050 |

در هفدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری، صورت گرفت؛

◄ حضور موفق معاونت حمل‌ونقل در نمایشگاه

معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران که در ارتباط مستقیم و موضوعی با این نمایشگاه است با برپایی غرفه، معرفی نوع و نحوه خدمات رسانی به شهروندان با بکارگیری کارشناسان با تجربه خود، حضور موفقی در این نمایشگاه از خود به جای گذاشت.

تین نیوز

هفدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری که از روز پنج‌شنبه تا روز گذشته برپا بود در حالی برگزار شد که توسعه حمل‌ونقل شهری پاک و پایدار در دستور کار مدیریت شهری تهران قرار دارد و لذا معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران که در ارتباط مستقیم و موضوعی با این نمایشگاه است با برپایی غرفه، معرفی نوع و نحوه خدمات  رسانی به شهروندان با بکارگیری کارشناسان با تجربه خود، حضور موفقی در این نمایشگاه از خود به جای گذاشت.

به گزارش روابط‌عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، این معاونت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و خدمات شهری که از 18 تا 21 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها بین‌المللی تهران برگزار شد، به معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و انتقال دانش‌فنی و کارآمد در زمینه ناوگان حمل و نقل شهری از جمله بخش ریلی و اتوبوسی به منظور کاهش آلودگی هوا و ترافیک و برگزاری نشست‌های تخصصی اقدام کرد.

بر اساس این گزارش، غرفه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این نمایشگاه با به نمایش گذاشتن دستاوردهای یک ساله مدیریت شهری در بخش حمل و نقل از جمله دوچرخه‌های اشتراکی برای اولین بار در تهران با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، معرفی برنامه‌های این معاونت در کاستن از آلودگی هوا و ترافیک در پایتخت، هوشمند شدن طرح‌های ترافیکی در قالب سامانه «تهران من»، افزایش طول مسیر مترو در قالب پوستر، افزایش 15 ایستگاه به ایستگاه‌های مترو در دوره مدیریت جدید و مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای با 150 ظرفیت در منطقه 2 به صورت پایلوت، توانمندی‌های این بخش را به علاقمندان معرفی کرد.

هم‌چنین در این نمایشگاه، کارشناسان سازمان پایانه‌ها، کنترل کیفیت هوا و کنترل ترافیک هوای شهر تهران دارا بودن کانتر ویژه توضیحات لازم در خصوص حیطه کاری خود اطلاعات لازم را در اختیار مراجعان قرار دادند. تعبیه ماکت ترمینال شرق نیز یکی دیگر از اقداماتی بود که سازمان پایانه‌ها برای معرفی این مرکز در معرض دید علاقمندان قرار داد. کارهای اجرائی ساخت این ترمینال در حال انجام است تا این پایانه به مرحله بهره‌برداری برسد.

رونمایی از سیستم اعلام نام ایستگاه اتوبوس با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، صورت گرفت که رضایتمندی زیاد شهروندان را در پی داشت. قرار دادن استند کنترل کیفیت هوا در غرفه این معاونت در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل شهری یکی دیگر از نوآوری‌هایی بود که به منظور آشنایی هرچه بیش‌تر شهروندان با این سیستم در اختیار بازدید کنندگان از نمایشگاه قرار گرفت.

علاوه بر حضور پررنگ معاونت حمل و نقل و ترافیک در این نمایشگاه، زیر بخش‌های بهره‌برداری مترو، شرکت ساخت و اتوبوسرانی نیز با برگزاری کارگاه‌های تخصصی و معرفی دستاوردها و خدمات خود در یک سال اخیر، اطلاعات خوبی را در اختیار مراجعان و بخش‌های حاضر در نمایشگاه حمل و نقل قرار دادند.

معاونت حمل و نقل و ترافیک در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل شهری، با توزیع بروشور و پاسخ به سوالات مراجعان، اقدام کرد.

این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌ها، نهادها و سازمان‌های داخلی و خارجی در زمینه ناوگان حمل‌ونقل عمومی، خدمات و صنایع وابسته، خودروهای سنگین، ماشین آلات عمرانی و راه‌سازی، وسائط نقلیه سبک و سنگین، خودروهای مخصوص و تجاری، ترافیک و صنایع وابسته، عمران و توسعه شهری، مدیریت جامع شهری، مکانیزاسیون خدمات شهری، مبلمان و زیباسازی شهری برگزار می‌شود.

یکی دیگر از اهداف این نمایشگاه، گرامیداشت رونق تولید بوده و فرصتی برای ارائه آخرین دستاوردهای صنعتگران داخلی در حوزه حمل‌ونقل و خدمات شهری است تا توانمندی‌هایشان را به نمایش بگذارند تا مصرف‌کنندگان نیز با توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تولید داخلی آشنا و بهره‌مند شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.