| کد خبر: 197802 |

مسیر ورودی شمالی مهران تا اطلاع ثانوی بسته شد

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان گفت: مسیر ورودی شمالی شهر مهران تا اطلاع ثانوی بسته شده و زائران می‌توانند از طریق ورودی شرقی وارد مهران شوند.

تین نیوز

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان گفت: مسیر ورودی شمالی شهر مهران تا اطلاع ثانوی بسته شده و زائران می‌توانند از طریق ورودی شرقی وارد مهران شوند.

 سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم ورودی از سمت شمال به داخل شهر مهران و تراکم ترافیک در بلوار امام(ع) و همچنین عدم پاسخگویی ظرفیت معابر، به‌منظور توزیع منطقی ترافیک در کلیه معابر شهر از محل کمربندی شمالی بار ورودی به سمت مدخل شرقی هدایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه فعلاً برنامه‌ای برای لغو این محدودیت در دستور کار نیست، افزود: رانندگان برای حرکت به سمت پایانه مرزی از کمربندی واقع در ضلع شرقی مهران استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خاطرنشان کرد: در این راستا تردد کلیه کامیون‌های حامل اثاثیه موکب و اتوبوس‌های برون شهری در داخل شهر مهران ممنوع است.

وی در خصوص آخرین وضعیت ترافیک در شهرستان مهران عنوان کرد: هم‌اکنون جریان ترافیک در معابر درون شهری مهران روان و عادی است، در حالی که تردد در مبادی ورودی سنگین و پرحجم گزارش می‌شود.

کهزادی در پایان با اشاره به شروع پیاده‌روی زائران در داخل مهران از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو، مراقب زائران پیاده به خصوص در شب هنگام باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.