| کد خبر: 187501 |

رییس اتحادیه تعاونی‌های اتوبوسرانی کشور:

◄ پیشنهاد افزایش نرخ بلیت را ارائه کردیم

متاسفانه در روزهای اخیر نرخ لاستیک به 17 میلیون در برخی برندها افزایش یافته و این مهم باعث شده تا بسیاری از رانندگان از ادامه کار در این بخش دلسرد شوند.

تین نیوز

رییس اتحادیه تعاونی‌های اتوبوسرانی کشور به دولتمردان پیشنهاد کرد: با تامین ملزومات اتوبوس‌ها به کمک این بخش به منظور جلوگیری از افزایش نرخ بلیت اتوبوس بیاید.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، رییس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری با بیان این مطلب که با شرایط تورم و گرانی لحظه به لحظه اجناس مختلف در کشور نباید انتظار داشت که حمل‌ونقل از این وضعیت تاثیر نپذیرد، گفت: پیشنهاد افزایش قیمت بلیت اتوبوس در سال 1398 به سازمان‌های ذی‌صلاح ارجاع شده است و در انتظار دریافت نظرات از سوی مسئولان هستیم.

احمدرضا عامری با تاکید بر این نکته که قیمت اتوبوس از 700 میلیون به 2 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است: متاسفانه در روزهای اخیر نرخ لاستیک به 17 میلیون در برخی برندها افزایش یافته و این مهم باعث شده تا بسیاری از رانندگان از ادامه کار در این بخش دلسرد شوند.

وی با تاکید بر این که در یک سال اخیر هیچ‌گونه افزایشی در قیمت بلیت اتوبوس در کشور را شاهد نبودیم، گفت: متأسفانه در مورد قیمت بلیت اتوبوس کم لطفی شده است و در حالی که قیمت اتوبوس سه برابر و قیمت لوازم یدکی تا چندین برابر افزایش یافته است اما شاهد عدم افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌های بین شهری هستیم.

عامری احتمال افزایش قیمت بلیت اتوبوس را با وضعیت فعلی را منتفی ندانست. اما به این نکته نیز اشاره کرد که، چنانچه پیشنهاد این اتحادیه پذیرفته شود قطعاً افزایش قیمت دراین بخش نخواهیم داشت.

با گذشت حدود 45 روز از ابتدای سال جاری در حالی که قیمت بلیت اتوبوس در ایام نوروز با افزایش 20 درصدی همراه و پس از آن بر مبنای نرخ‌های سال 1397 محاسبه شد، اتحادیه تعاونی‌های مسافربری درخواست افزایش قیمت‌ها را ارائه داده است، اتفاقی که نیازمند مجوزهای دولتی است. اما تا به امروز پاسخی دراین‌باره دریافت نکرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.