| کد خبر: 172951 |

◄ شکل فعلی فعالیت اسنپ، آسیب اجتماعی به دنبال دارد

چنان‌چه قرار باشد حمل‌ونقل اینترنتی در فضای مجازی به شکل گسترده انجام بگیرد و حمل‌ونقل فعلی را مخدوش کند و نظام ناهماهنگی را بر این بخش حاکم کند باید از ادامه آن جلوگیری شود.

تین نیوز

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور از ضرورت در چارچوب قانون قرار گرفتن فعالیت دو شرکت حمل‌ونقل استارت‌آپی «اسنپ» و «تپسی» در سراسر کشور خبر داد و گفت: ادامه فعالیت این دو شرکت به این شکل قطعاً باعث ایجاد آسیب اجتماعی می‌شود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سعید قیصر اظهار کرد: ما از وسایل نقلیه که در خدمت حمل‌ونقل عمومی و تحت سازماندهی قانونی و در جهت خدمات‌رسانی به مردم سازماندهی شده باشند استقبال می‌کنیم.

«مخالفت با مصالح اجتماعی و مخدوش کننده حمل‌ونقل عمومی» موضوعی بود که درباره فعالیت این شرکت‌های تاکسی اینترنتی وی به آن اشاره داشت و گفت: اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور به منظور قانونی کردن فعالیت اسنپ و تپسی پیگیری‌های زیادی را انجام داده و در این راه با سازمان‌ها متولی نیز جلسات زیادی تشکیل داده است.

قیصر با تاکید بر ضرورت تمکین دو شرکت حمل‌ونقل اینترنتی اسنپ و تپسی به قوانین مرتبط با حمل‌ونقل عمومی، افزود: به طور قطع این دو شرکت باید از قوانین کشور در جابه‌جائی مسافر در حمل‌ونقل شهری پیروی کنند و مسئولان حمل‌ونقل کشور نیز براین مهم تاکید دارند.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور، خاطرنشان کرد: اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اقدامات خوبی در زمینه قانونی شدن فعالیت دو شرکت اسنپ و تپسی صورت داده است. چنان‌چه قرار باشد حمل‌ونقل اینترنتی در فضای مجازی به شکل گسترده انجام بگیرد و حمل‌ونقل فعلی را مخدوش کند و نظام ناهماهنگی  را بر این بخش حاکم کند باید از ادامه آن جلوگیری شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.