| کد خبر: 150789 |

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران عنوان کرد

◄ انتخاب فارغ از قومیت‌گرائی در مترو تهران

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شرکت بهره‌برداری مترو حضور یافت و گفت: افراد سفارش شده را ناکارآمد تلقی می‌کنم.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شرکت بهره‌برداری مترو حضور یافت و گفت: افراد سفارش شده را ناکارآمد تلقی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محسن پور سیدآقایی با اشاره به حساست حمل‌ونقل ریلی، اظهار کرد: در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک یکی از شرکت‌های  مهم و تاثیرگذار، شرکت بهره‌برداری مترو است که نقش بسیار جدی در میان مردم پیدا کرده است.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر این‌که شرکت بهره‌برداری مترو یکی از جاهایی است که نقش مهمی در توسعه حمل‌ونقل ریلی در تهران برعهده دارد، افزود: این شرکت می‌تواند در بهبود رفاه مردم گام‌های خوبی را بردارد.

پورسیدآقایی با اشاره به اهمیت این بخش از مترو، گفت: به دلیل اهمیت بالای اثرگذاری شرکت بهره‌برداری مترو، تغییرات در این سازمان زودتر از دیگر بخش‌ها شروع شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک با بیان این‌که « حساسیت شرکت بهره‌برداری مترو ما را بر آن داشت تا در انتخاب مدیرعامل این شرکت  گزینه‌های زیادی را بررسی کنیم»، افزود: خوشبختانه در نهایت فردی را به این سمت برگزیدیم که از تخصص و توان کافی به منظور سکانداری شرکت بهره‌بردای برخوردار بود.

وی با اشاره به انتخاب فرنوش نوبخت، یادآور شد: اولویت نخست در حمل‌ونقل عمومی افزایش بهره‌وری است، این انتخاب نشان داد که گزینش افراد براساس قانون و لیاقت و توان تخصصی افراد است و سپردن یک بخش مهم به یکی از هموطنان اهل تسنن حاکی از انتخاب فارغ از قومیت‌گرائی در شهرداری تهران به تبعیت از دولت است.

پورسیدآقایی ترکیب افراد را دلیل توانایی دانست و گفت: ترکیب اقایان نوبخت و ربیعی همراهی و هماهنگی خوبی را برای آینده مترو نوید می‌دهد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به این‌که، بازتاب این انتخاب در میان جامعه حمل‌ونقلی به ما این اطمینان را داد که در گزینش افراد اشتباهی صورت نگرفته است، افزود: هیئت‌مدیره جدید، کار شرکت بهره‌برداری مترو را دنبال خواهد کرد و بر اساس قانون هیئت‌مدیره مسئول اموری است که در این بخش اتفاق می‌افتد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.