| کد خبر: 268462 |

ارائه پلتفرم رزرو آنلاین بلیت هواپیما توسط مرسک

شرکت مرسک از طریق یک پلتفرم جدید رزرو برای حمل و نقل هوایی، رزرو آنلاین ۷۰ هزار جفت فرودگاهی در سراسر جهان را با قیمت های فوری و در صورت تمایل، ترخیص کالا از گمرک ارائه می دهد

تین نیوز

شرکت مرسک از طریق یک پلتفرم جدید رزرو برای حمل و نقل هوایی، رزرو آنلاین ۷۰ هزار جفت فرودگاهی در سراسر جهان را با قیمت های فوری و در صورت تمایل، ترخیص کالا از گمرک ارائه می دهد

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابرنیوز، شرکت لجستیک مرسک سبد خدمات خود را گسترش داده است و در حال معرفی یک گزینه جدید و کاملاً دیجیتالی برای محموله هوایی است که قصد دارد رزروها را ساده تر کرده و آنها را شفاف کند.

با استفاده از یک ابزار آنلاین، می توان تا ۷۰ هزار اتصال بین المللی را رزرو کرد و قیمت ها را بلافاصله نمایش داد. طبق اظهارات آنها، این شرکت می خواهد زنجیره تأمین مشتریان خود را شبکه سازی و ساده تر کند.

آنت کروزیگر، رئیس منطقه ای حمل و نقل هوایی مرسک در اروپا می گوید: در دنیای امروز، زمانی که نوسانات و عدم اطمینان به یک تهدید دائمی برای زنجیره های تأمین جهانی تبدیل شده اند، مشتریان ما به دنبال چابکی و انعطاف پذیری هستند که به آنها اجازه می دهد تا در مورد انتقال محموله های خود به آن سوی مرزها تصمیمات سریع بگیرند.

پوشش بار هوایی مرسک به ۷۰ هزار جفت فرودگاه در بیش از ۹۰ کشور در سراسر جهان گسترش می یابد. جابجایی بار را می توان برای هر جفت فرودگاهی از هر نقطه از جهان با استفاده از یک پلتفرم آنلاین رزرو کرد.

به گفته کروزیگر، به دلیل زنجیره های ارزش جهانی متنوع، مشتریان اغلب مجبورند مواد خام را از محل تولید به مقصد بدون حضور در هر یک از این مکان ها حمل کنند. بنابراین راه حل دیجیتال حمل و نقل هوایی امکان رزرو یکپارچه را فراهم می کند.

پیشنهاد شرکت لجستیک همچنین شامل حمل و نقل داخلی و همچنین خدمات گمرکی و ردیابی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.