| کد خبر: 247451 |

سرمایه گذاری کلان آمریکا در بخش حمل ونقل هوشمند

مدیران بخش حمل ونقل ایالات متحده آمریکا اعلام کرده اند که به زودی طرح های جدیدی را در راستای بهره وری بیشتر از تکنولوژی برای بهبود زیرساخت های حمل ونقل و افزایش امنیت شهروندی پیاده خواهند کرد.

تین نیوز

مدیران بخش حمل ونقل ایالات متحده آمریکا اعلام کرده اند که به زودی طرح های جدیدی را در راستای بهره وری بیشتر از تکنولوژی برای بهبود زیرساخت های حمل ونقل و افزایش امنیت شهروندی پیاده خواهند کرد.

به گزارش تین نیوز، بخش  حمل ونقل ایالات متحده آمریکا از تخصیص بودجه ای ۱۶۰ میلیون دلاری برای پیاده سازی پروژه های حمل ونقل تا پنج سال آینده خبر داده و مدعی شده است، اجرای طرح های هوشمند در اولویت سایر برنامه ها قرار خواهد گرفت. در واقع، مدیران آمریکایی در نظر دارند از طریق افزایش بودجه در بخش پویایی شهری، چالش های واقعی تردد را در شهرها به حداقل برسانند که صرف بودجه برای بهبود استفاده از داده ها و فناوری در این زمینه بیشترین سهم را به خود اختصاص خواهد داد، زیرا احتمال اثربخشی آن ها بیشتر است.

بهبود تکنولوژی خودروها در طرح جدید و صرف بودجه برای پیاده سازی اقدامات کارآمد در رأس پروژه های جدید خواهد بود که ارتقای دسترسی، علائم راهنمایی و رانندگی ، شبکه هوشمند و یکپارچگی داده ها را در پی خواهد داشت. علاوه بر این، مدیران آمریکایی در نظر دارند از بودجه جدید برای نظارت بیشتر بر زیرساخت های عبور و مرور و بهبود عملکرد آن ها از طریق نصب سنسورهای دیجیتالی و پهپادها بهره ببرند و از این طریق، امنیت و ایمنی تردد را نیز افزایش دهند. این افراد امیدوار هستند که اقدامات جدید آن ها در زمینه تکنولوژی و هوشمندسازی تردد در کنار تمام مزایای خود به رشد اقتصادی، افزایش برابری و کاهش تغییرات اقلیمی منجر شود.

نوآوری و فناوری حمل ونقل پیشرفته از دیگر اقدامات مدیران شهرهای سراسر ایالات متحده آمریکا خواهد بود که توسعه فناوری برای بهبود امنیت و کاهش تعداد سفرهای برای رانندگان را به دنبال خواهد داشت.

در پایان پیاده سازی پروژه های حمل ونقل هوشمند در شهرهای آمریکایی، ارزیابی عملکرد آن ها بر اساس اثربخشی این پروژه ها در کاهش انتشار کربن و در نتیجه به حداقل رسیدن آلودگی هوا و تغییرات اقلیمی ارزیابی خواهد شد، ضمن این که مدیران در نظر دارند در تمام فرآیندها، خود اشتغال آفرینی را نیز مورد توجه قرار دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.