| کد خبر: 219671 |

توقف ۳۶۴ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت‌وساز غیرمجاز

۳۶۴ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت‌وساز غیرمجاز شناسائی، توقف و قلع‌وقمع شد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۳۶۴ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت‌وساز غیرمجاز شناسائی، توقف و قلع‌وقمع شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی صبحی دیروز در بازدید از محور کیوی خلخال تصریح کرد: از این میزان ۱۷۲ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز شناسائی، به ۱۵۷ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۳۵ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در ۶ ماه گذشته قلع‌وقمع شده است.

وی افزود: در مدت یاد شده ۳۰۴ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه توسط گشت‌های راهداری شناسائی، برخورد و قلع‌وقمع شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل آباد حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را خط قرمز راهداری دانست و بر برخورد قاطع با متخلفان تأکید کرد.

صبحی افزود: تعریض پیچ شرفه، احداث رمپ‌های تقاطع مشیران، اجرای سیستم‌های روشنایی سه‌راهی سیاب، پل توسانلو و سه‌راهی مشیران را از دیگر اقدامات راهداران در حوزه نگهداری ابنیه فنی است.

وی ۱۸۰ کیلومتر اصلاح و بازسازی کانال‌های طرفین راه،تعمیرات ۱۶۲ دستگاه ابنیه فنی تنقیه و لای‌روبی، بیش از ۲۴۹ هزار مترمربع لکه‌گیری و رفع چاله‌های محورها، بیش از ۵ هزار مترمکعب زهکشی و دریواسیون پل های بزرگ، ۵ هزارو ۶۲۵ مترمکعب شن ریزی راههای شنی و شانه راهها و هم چنین ۶۱ هزار مترطول درزگیری راههای آسفالته را از دیگر اقدامات راهداران درمدت یاد شده برشمرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.