| کد خبر: 198976 |

ثبت بیش از یک میلیون تخلف سبقت غیرمجاز در استان اردبیل

یک میلیون و ۱۵۵ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در استان به ثبت رسیده است.

تین نیوز

 معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و ۱۵۵ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در استان به ثبت رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، حمیدرضا عبدی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات و ارتقای سیستم‌های هوشمند جاده‌ای استان اردبیل اظهار کرد: یک میلیون و ۱۵۵ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در هفت ماه گذشته در استان به ثبت رسیده است.

وی افزود: بیش‌ترین تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای اردبیل-آستارا و بالعکس با ۱۷۶ هزار تردد و اردبیل- مشگین شهر و بالعکس با ۱۱۳ هزار تردد ثبت شده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل هوشمندسازی جاده‌های استان را اولویت‌ اصلی این اداره کل دانست و تصریح کرد: درحال حاضر ۶۴ سامانه ترددشمار، ۴۰  دوربین نظارت تصویری، ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین درحال  حرکت در محورهای استان فعال است.

وی از شناسایی ۱۸ هزار و ۷۱۱ تخلف سرعت غیرمجاز توسط ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در مدت یاد شده خبر داد و تشریح کرد: از این میزان تخلف ۱۴ هزار و ۹۳۸ مورد جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شده است.

عبدی بیش‌ترین درصد سرعت غیرمجاز ثبت شده نسبت به تردد را با ۳۲ درصد مربوط به جاده سه راهی سربند-قره آغاج در محور پارس آباد اعلام کرد و ادامه داد: محورهای سه راه سربند به اصلاندوز، گرمی به بیله‌سوار و مشگین شهر به اردبیل نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۷ هزار و ۵۸۳ تخلف اضافه تناژ نیز توسط ۲ سامانه توزین درحال حرکت شناسایی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.