| کد خبر: 197556 |

◄ ثبت یک میلیون و 13 هزار تخلف سبقت غیرمجاز در استان اردبیل

یک میلیون و 13 هزار تخلف سبقت غیرمجاز در شش ماه اول سالجاری در استان به ثبت رسید.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و 13 هزار تخلف سبقت غیرمجاز در شش ماه اول سالجاری در استان به ثبت رسید. 

به گزارش تین نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی صبحی در بازدید از محور اردبیل آستارا با بیان اینکه این میزان تخلف درمقایسه با مدت مشابه سال قبل 2/16 درصد افزایش نشان می دهد افزود: بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز به ترتیب در محور آستارا - اردبیل  با 97 هزار و اردبیل – مشکین شهر با 62 هزار تخلف ثبت شده است.

وی هوشمندسازی جاده های استان اردبیل را از اقدامات مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل عنوان کرد و گفت:درحال حاضر 133 سامانه تردد شمار،نظارت تصویری،توزین حین حرکت و ثبت تخلفات هوشمند عبور مرور سرعت در محورهای مواصلاتی استان فعال است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل درجهت افزایش ایمین محورها نصب 8 هزارو 100 عدد بازتاب چشم گربه ای و تعمیر هزارو 850 عدد گاردریل آسیب دیده را یادآور شد و تصریح کرد:اصلاح 7 هزارو 200 مترطول شیب شیروانی،شستشوی 9 هزارو 230 عدد تابلو و علائم هم چنین نصب 535 عدد استوانه ایمنی در دماغه های پرخورد از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش دیار سبلان در شش ماه گذشته می باشد.

صبحی با اشاره به اقدامات مسمتر راهداران در نگهداری راه‌ها افزود: در مدت یادشده تعمیر، لایروبی و دراواسیون 213 دستگاه  پل بزرگ و کوچک توسط راهداران سخت کوش و کارشناسان امور نگهداری ابنیه فنی راهها انجام شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.