| کد خبر: 166862 |

◄ نواقص آزادراه خرم‌آباد- پل زال ارائه شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان به ضعف آماری در کشور اشاره کرد و گفت: پلیس‌راه، راهداری و نماینده آزادراه لیستی از تمام نواقص آزادراه را تهیه کنند.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان به ضعف آماری در کشور اشاره کرد و گفت:  پلیس‌راه، راهداری و نماینده آزادراه لیستی از تمام نواقص آزادراه را تهیه کنند.

به گزارش تین‌نیوز، احمد مرادپور در کمیسیون ایمنی راه‌های استان گفت: اینکه آزادراه در امر توسعه کشور تاثیردارد برکسی پوشیده نیست و چنانچه استانداردهای لازم در آن رعایت شده باشد قطعاً تلفات کمتر می‌شود.

او گفت: آزادراه خرم‌آباد- پل زال مشکلات زیادی دارد و مجتمع‌های بین‌راهی ندارد، تونل‌های آن مشکل تهویه و روشنایی دارند و هرزچندگاهی شاهد ریزش کوه در کنار آن هستیم و این امر منجر به مسدود شدن مسیر می‌شود.

مرادپور افزود: باید پلیس‌راه، راهداری و نماینده آزادراه لیستی از تمام نواقص آزادراه را تهیه کنند تا در کمیته فنی بررسی شود.

او  به‌ضرورت ایجاد  پایگاه امداد هلال‌احمر و محلی برای فرود بالگرد امدادرسان در این آزادراه اشاره کرد و گفت: اینکه گفته می‌شود ۲۵ تا ۳۰ درصد عوارض دریافتی آزادراه هزینه ایمنی آن می‌شود جای سؤال دارد چراکه این آزادراه تازه راه‌اندازی شده، چرا باید این‌قدر هزینه صرف ایمنی آن شود؟

او خواستار اعمال تخفیف عوارض خودروها در آزادراه شد و گفت:  نیازی نیست اتوبوس‌های دورود از جاده ازنا شازند تردد کنند.

مرادپور در مورد وضعیت کمربندی خرم‌آباد گفت: این پروژه سال‌های سال است که افتتاح‌شده اما هنوز مشکل زیرگذر روبروی ناحیه صنعتی را شاهدیم.

به گزارش ایسنا، معاون استاندار به نامناسب بودن پایانه برون‌استانی خرم‌آباد تأکید کرد و گفت: به تعاونی‌ها پیشنهاد دادیم زمینی در اختیارشان قرار می‌دهیم تا پایانه بسازند.

او تأکید کرد: راه‌های ورودی و خروجی پایانه از عمده‌ترین مشکلات است و باید تغییراتی در جدول‌ها و دوربرگردان‌ها انجام و زیرساخت‌هایی نظیر اینترنت تأمین شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.