| کد خبر: 32589 |

شرایط ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران

تین نیوز | مدیر صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران باید و نبایدهای ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران را تشریح کرد.
 
مصطفی قنبرنژاد  در تشریح جزییات باید و نبایدهای ثبت‌نام درخواست آرم طرح ترافیک ویژه خبرنگاران گفت: کماکان همچون سنوات گذشته امکان ثبت‌نام آرم تنها به اسم شخص خبرنگار امکانپذیر است و تنها به خودروهای همسران خبرنگاران نیز آرم تعلق می‌گیرد.
 
وی با بیان اینکه 16 آذر (یکشنبه) خبرنگاران می‌توانند با مراجعه به سایت Tehran.ir همچون سنوات گذشته ثبت‌نام کنند، افزود: با این حال خبرنگاران باید نسبت به پرداخت عوارض سال 93 خودروی خود، اخذ تاییدیه معاینه فنی برای خودرو و همچنین نسبت به ثبت اطلاعات دقیق خود اقدام کنند.
 
مدیر صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه برگه معاینه فنی شهر تهران مورد تایید است، گفت: خبرنگارانی که در شهرستان‌ها خودروی خود را مورد معاینه فنی قرار داده‌اند با ارائه برچسب به مراکز معاینه فنی شهر تهران می‌توانند خودروی خود را رایگان معاینه کنند.
 
قنبرنژاد با بیان اینکه اگر فردی در هنگام ثبت‌نام اطلاعاتی وارد کند و نتواند این مدارک را ارائه دهد، حذف خواهد شد، اظهارکرد: در صورت احراز اطلاعات غیرواقع، حتی پس از ارائه آرم نیز، آرم وی ابطال و به مدت یک الی دو سال آرم به فرد تعلق نخواهد گرفت.
 
وی در مورد هزینه ثبت‌نام نیز تصریح کرد: هزینه به مانند سنوات قبل است که درخواست تعیین هزینه‌ها به شورای شهر ارائه شده است.
 
مدیر صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران در مورد ویژگی‌های منحصربه‌ فرد ثبت‌نام آرم سال 94 گفت: برای ثبت‌نام عدم خلافی باید محرز شده باشد.
 
قنبرنژاد با بیان اینکه برچسب آرم طرح ترافیک در سال 94 حذف خواهد شد، خاطرنشان کرد: در مبادی ورودی محدوده طرح و زوج و فرد، دوربین نصب شده است و ثبت الکترونیکی می‌شود و عملا برچسب‌ها کارآیی ندارند و در همین راستا کارت‌های چند منظوره صادر خواهد شد که فرد می‌تواند نسبت به ارائه آن به پلیس اقدام کرده و یا به عنوان کارت‌های اعتباری حمل و نقل عمومی از آن استفاده کند.
 
وی گفت: برابر دستور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، افراد می‌توانند روزهایی که در محدوده زوج و فرد و یا طرح ترافیک وارد نمی‌شوند را در پنلی مشخص کرده و براساس نیاز خود برنامه‌ریزی کنند و به ازای هر روزی که وارد محدوده ترافیکی نمی‌شوند، یک سفر رایگان با حمل و نقل عمومی هدیه گرفته و کارت‌های چند منظوره‌شان شارژ می‌شود، اما رانندگان دقت داشته باشند که در صورت ورود به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهایی که در پنل ثبت نشده است، تخلف توسط دوربین‌ها ثبت و اعمال قانون می‌شوند.
 
مدیر صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه تعداد آرم‌ها همانند سال قبل خواهد بود، گفت: به خودروهای هیبریدی نیز آرم رایگان تعلق خواهد گرفت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.