| کد خبر: 259260 |

عوارض پارک حاشیه ای در تهران چقدر است؟

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در خصوص عوارض پارک حاشیه ای، گفت: به ازای هر نیم ساعت توقف ۲۲۰۰ تومان هزینه دریافت می شود.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در خصوص عوارض پارک حاشیه ای، گفت: به ازای هر نیم ساعت توقف ۲۲۰۰ تومان هزینه دریافت می شود.

به گزارش  تین نیوز به نقل از فارس، مجتبی شفیعی مدیر عامل سازمان حمل ونقل ترافیک شهر تهران در حاشیه آئین آغاز بکار طرح پارک حاشیه ای در پایتخت در پاسخ به پرسشی مبنی بر چگونی در یافت عوارض، گفت: بر اساس نوع خودرو و مدت توقف شورای اسلامی شهر تهران عوارضی را محاسبه کردند.

وی ادامه داد: ساده ترین محاسبه برای سواری و خودروهای وانت که تعداد آنها نیز در تهران زیاد است به ازای هر نیم ساعت ۲۲۰۰ تومان خواهد بود که از همان اول محاسبه آغاز خواهد شد و دیگر نیم ساعت توقف رایگان نداریم.

شفیعی در در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه پارک بان ها بر می گردند؟ گفت: ما محدودیتی برای سرمایه گذار در استفاده از ابزار قائل نشدیم اما برای سرمایه گذاران به صرفه تر است که از خدمات هوشمند استفاده کنند ؛شاید در برخی جاها از پارکبان هم استفاده شد.

وی در خصوص میزان خطای این خودروها در هنگام خوانش پلاک ها، گفت: ۹۵ درصد دقت دوربین های پلاک خوان ثبت شده است و چون تعداد دفعات چک پلاک زیاد است امکان خطا کاهش می یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.