| کد خبر: 208276 |

پلاک‌های غیرتهرانی اجازه ورود به پایتخت را ندارند

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: از بامداد جمعه ( هشتم فروردین) خودروها با پلاک غیر تهران اجازه ورود به پایتخت را ندارند و همچنین خودروهای پلاک تهران نیز نمی‌توانند از شهر خارج شوند.

تین نیوز

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: از بامداد جمعه ( هشتم فروردین) خودروها با پلاک غیر تهران اجازه ورود به پایتخت را ندارند و همچنین خودروهای پلاک تهران نیز نمی‌توانند از شهر خارج شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سرهنگ نورالله خادم اظهار داشت: در اجرای مصوبه شورای اضطرار حمل و نقل و ترافیک استان تهران از بامداد امروز (جمعه) پلیس راه فاتب با همکاری یگان امداد فاتب و راهداری تهران در سه محور آزادراه تهران_شمال و آزادراه تهران_قم و محور قدیم قم با اعلام محدودیت فقط اجازه تردد به خودروهای پلاک تهران می دهند.به گزارش ایرنا، این اقدام در جهت اجرای تصمیمات ستاد مقابله با شیوع کرونا و براساس مصوبه شورای اضطرار حمل و نقل و ترافیک استان تهران اتخاذ شده است.

استاندار تهران پیش از این با اشاره به طرح محدودیت تردد برای جلوگیری از شیوع کرونا توضیح داده بود: یکی دیگر از تصمیمات ستاد جلوگیری از حضور شهروندان در پارکها، بوستان‌ها و طبیعت است.

انوشیروان محسنی بندپی خاطر نشان کرد: اکنون اعمال ممنوعیت در ۱۴ مبادی خروجی استان در حال اجرا است.

وی از شهروندان درخواست کرد: با همکاری و مشارکت موثر جهت رعایت نکات بهداشتی، حذف سفر، عدم حضور در اجتماعات، مراکز خرید و همچنین در پارکها و بوستان ها به قطع انتقال بیولوژیکی ویروس کرونا کمک کنند و مراسم سیزده بدر امسال را بدون حضور در طبیعت بگذرانند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت دیروز(پنجشنبه) اعلام کرد: تاکنون ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

به گفته مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون بیش از ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار از نظر ابتلا به کووید ۱۹ در کشور غربالگری شده اند و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با قدرت در کشور در حال اجرا است و الگوی موفقی برای سایر کشورها به حساب می آید. مردم حتما برای حفظ سلامتی خود، خانواده و اطرافیان شان به سامانه سلامت مراجعه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.