| کد خبر: 159652 |

نصب بیش از ۱۶۰۰ متر طول گاردریل در جنوب تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ تهران گفت: بیش از هزار و ۶۰۰ متر طول گاردیل در راستای نگهداشت شهر و ایمن‌سازی بزرگراه‌ها و معابر منطقه ۱۵ تهران طی هشت ماهه گذشته نصب شد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ تهران گفت: بیش از هزار و ۶۰۰ متر طول گاردیل در راستای نگهداشت شهر و ایمن‌سازی بزرگراه‌ها و معابر منطقه ۱۵ تهران طی هشت ماهه گذشته نصب شد.

به گزارش تین‌نیوز، محمدرضا سالمی ، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ تهران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این عملیات در بزرگراه امام رضا علیه‌السلام، امام علی علیه‌السلام، بعثت و آزادگان اجرا شد.

به گفته وی در این راستا عملیات بهسازی و نگهداری ۱۳ هزار متر طول گاردریل، جمع آوری ۳ هزار متر طول گاردیل و نصب ۲۷۰ سر سپری بمنظور ایمن سازی معابر و بزرگراه های منطقه انجام شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ تهران با اشاره به عملیات نصب و مرمت انواع تابلوهای ترافیکی و هدایت مسیر در منطقه خاطرنشان کرد: ۲۳۴۵ تابلوی اسامی معابر، انتظامی، اخباری، هشداری و علائم ایمنی و راهنمایی رانندگی و ۳۷۲ متر مربع تابلوی هدایت مسیرنصب و ۴ هزار و ۲۱۱ تابلوی ترافیکی به همین منظور بهسازی و مرمت شد.

سالمی در ادامه به اقدامات انجام شده در ایمن سازی بزرگراه‌ها اشاره کرد و افزود: عملیات نصب ومرمت ۳ هزار و ۲۰۰ تابلو، علائم و تجهیزات ترافیکی،  4 هزار و ۶۰۰ استوانه و هزار و ۱۰ گل گاردریل انجام شده است.

 

منبع: تهران نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.