| کد خبر: 145340 |

اختصاص ۲ خط ویژه مراکز معاینه فنی به سرویس مدارس

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از اختصاص ۲ خط معاینه‌فنی در مراکز شقایق و الغدیر به سرویس مدارس به‌صورت ویژه برای پذیرش این خودروها در خارج از نوبت خبر داد.

تین نیوز
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از اختصاص ۲ خط معاینه‌فنی در مراکز شقایق و الغدیر به سرویس مدارس به‌صورت ویژه برای پذیرش این خودروها در خارج از نوبت خبر داد.

سیدنواب حسینی‌منش با اشاره به اهمیت انجام معاینه فنی این خودروها و الزام داشتن معاینه فنی برای اخذ مجوز سرویس مدارس گفت: این خودروها به‌صورت ویژه و با حساسیت بیشتری در مراکز از لحاظ ایمنی مورد کنترل و ارزیابی قرار می‌گیرند و از مدارس و به‌خصوص اولیای دانش‌آموزان تقاضا می‌شود به‌منظور حفظ سلامت فرزندان خود حتما از سرویس مدارس دارای گواهی معاینه فنی استفاده کرده و به‌شدت در این خصوص حساسیت‌های لازم را لحاظ کنند. بدون تردید اخذ معاینه فنی این خودروها به منزله داشتن حداقل ایمنی‌های مورد نیاز تردد است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی درخصوص راه‌اندازی سامانه پاسخگوی ۴۱۷۸۷ گفت: بنابر نیازسنجی انجام شده و درخواست شهروندان این مجموعه برای پاسخگویی بهتر به شهروندان و ارتقای کیفی سطح ارائه خدمات در راستای مشتری‌مداری نسبت به راه‌اندازی این سامانه پاسخگو اقدام کرده است.

در مراکز معاینه فنی با شلوغی مراکز به‌دلیل مشغله‌های اجرایی کار در بعضی موارد پاسخگویی مناسبی به تمامی تماس‌ها امکان‌پذیر نیست؛ به همین واسطه این سامانه راه‌اندازی‌شده و شهروندان می‌توانند علاوه بر تماس با مراکز از این سامانه پاسخگو نیز جهت دریافت پاسخ سؤالات خود استفاده کنند.

وی درخصوص وضعیت مراجعات به مراکز افزود: هم‌اکنون روزانه در حدود4هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی ۱۳گانه شهر تهران مراجعه می‌کند که با توجه به افزایش ساعات کاری بعضی از مراکز و بازبودن آنها در ایام تعطیل توزیع مراجعات بسیار مناسب است و این مراجعان به‌طور متوسط در کمتر از ۴۰ دقیقه می‌توانند نسبت به اخذ معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند. وی همچنین به شهروندان توصیه کرد قبل از مراجعه به مراکز جهت مدیریت زمان عدد ۱ را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۱۲ ارسال کنند و از آخرین وضعیت مدت انتظار و طول صف مطلع شوند و خلوت‌ترین مرکز را برای انجام معاینه فنی خودرو خود انتخاب کنند.

 

منبع: سايت خبری همشهری آنلاین
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.