| کد خبر: 31072 |

در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ کندی روند نوسازی و اسقاط خودرو؛ ۷ تاکسی فرسوده در سه ماه؟!

تین نیوز | رییس انجمن بازیافت و اسقاط کشور در خصوص روند اسقاط تاکسی ها گفت: متاسفانه مراجعه این نوع خودرو به مراکز اسقاط چندان چشمگیر نیست.

کاووس حسن وند در گفتگو با تین نیوز، با بیان اینکه مراکز اسقاط، ظرفیت خوبی برای تسریع فرایند نوسازی دارند، گفت: روزانه 1200 خودروی فرسوده در بیش از 120 مرکز اسقاط در سراسر کشور از رده خارج شده و گواهی اسقاط آنها تحویل رانندگان می شود و تقصیری در کندی روند نوسازی تاکسی های فرسوده متوجه این انجمن نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس آمار اعلام شده تا ابتدای آذر ماه 93 از سوی نیروی انتظامی از آغاز سال جاری، 3629 دستگاه خودرو به مراکز اسقاط تحویل شده که متاسفانه در سه ماهه اخیر تنها 7 دستگاه آن تاکسی فرسوده بوده است که مستندات موجود حاکی از فرایند کند نوسازی تاکسی های فرسوده است.

این مقام مسئول با اشاره به ارائه اخبار غیر کارشناسی از سوی برخی افراد، خاطر نشان کرد: اخبار و  آمار منتشره از سوی انجمن بازیافت و اسقاط باید مورد استناد قرار گیرد و انتشار اخبار غیر رسمی مورد تایید این سازمان نیست.

وی همچنین از فرایند 10 تا 15 روزه فرایند امور اداری اسقاط سخن به میان آورد و تاکید کرد: دارندگان خودرو فرسوده باید مطلع باشند که امور اداری این گونه اقدامات مستلزم تخصیص زمان خاص خود بوده و کم حوصلگی آنان گره ای از مشکلات نخواهد گشود.   

حسن وند با بیان اینکه به دنبال ساقط کردن مسئولیت از خود نیستیم، اظهار داشت: کندی روند اسقاط خودرو در کشور ارتباطی با بخشی که ما مسئول آن هستیم نداشته و در اینجا اعلام می کنیم آمادگی لازم در پذیرش و اسقاط در کلیه مراکز اسقاط به میزان کافی وجود دارد.

رییس انجمن صنایع بازیافت و اسقاط خودرو کشور در پایان گفت: این مرکز از همکاری نزدیک با سازمان تاکسیرانی و دیگر سازمان ها استقبال کرده و تمامی ظرفیت خود در تسریع این فرایند را به کار خواهد بست تا این مهم هر چه زودتر در کشور محقق شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.