بازدید سایت : ۶۷۴۴۹
در جلسه کارگروه شرکت های واگن باری انجمن ریلی مطرح شد:

◄ زیان شرکت های خصوصی مالک واگن از تصمیمات غیراصولی راه آهن

جلسه کارگروه شرکت های مالک واگن باری عضو انجمن شرکت های ریلی ، عصر یکشنبه 5 آذرماه 1402 در محل این انجمن برگزار شد.

زیان شرکت های خصوصی مالک واگن از تصمیمات غیراصولی راه آهن
تین نیوز |

جلسه کارگروه شرکت های مالک واگن باری عضو انجمن شرکت های ریلی ، عصر یکشنبه 5 آذرماه 1402 در محل این انجمن برگزار شد.

این جلسه در حالی برگزار شد که شرکت های حاضر از سیاستگذاری های راه آهن از مشکلات به وجود آمده در زمینه بارنامه ها اظهار ناراضایتی کرده و خواستار اقدامات تاثیر گذار انجمن صنفی برای جلوگیری از زیان سنگین مالکان واگن شدند.

در این جلسه بر ضرورت جابه جایی بار در مسیر های شمال به جنوب از طریق شاه راههای ریلی ،با توجه به آمار بالای خسارات حمل بار از طریق جاده های این مسیر، تاکید شد. همچنین اعضای کارگروه شرکت های واگن باری انجمن ریلی سیاست های غلط راه آهن در سال های اخیر را موجب رویگردانی بار از بخش ریلی و سوق پیدا کردن هر چه بیشتر صاحبان بار به حمل و نقل جاده ای دانستند.

دکتر سبحان نظری، رییس هیات مدیره انجمن صنفی، طی سخنانی علاوه بر دعوت شرکت ها به حفظ آرامش در برابر شرایط بحرانی کنونی  ایجاد شده برای شرکت های ریلی، تصریح کرد: رویه فعلی حاکم بر صنعت ریلی از سوی متولی حاکمیتی این صنعت، کاملا به ضرر شرکت های باری است که امیدواریم این روند با تغییر تصمیمات اتخاذ شده راه آهن تغییر پیدا کند.

وی با بیان این که روند فعلی زیان شرکت های باری خصوصی را در پی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بخشنامه های اخیر راه آهن مبنای قانونی و منطقی ندارد و با توجه به مشکلات عدیده ای که این تصمیمات برای شرکت های ریلی ایجاد می کند، تجدیدنظر راه آهن در این تصمیمات را مجدانه پیگیری می کنیم.

شایان ذکر است ؛ در پایان جلسه از تمامی شرکت ها دعوت شد راهکارهای حل موضوعات خود را کتبا به انجمن اعلام تا در این خصوص تصمیم گیری شود.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    یعنی چی؟؟
    یعنی میخوان بدهیهای خودشون به راه اهن و کشور را پرداخت نکنند؟؟
    مثلا با رشوه (مثل شرکت ر.پ.س.) موضوع را پیش ببرند؟

    دوره اینطور مظلوم نماییها خوشبختانه تموم شده

    • ناشناس

      استغفرالله...

      خب شما که اون ور میز هستی رشوه نگیر تا شرکت خصوصی بدبخت هم مجبور نشه رشوه بده و تو بریزی تو اون سفره ات. می دونستی رشوه دهنده دوست نداره رشوه بده و رشوه گیرنده ای که درون راه آهن نشسته و زور میگه مجبورش می کنه رشوه بده؟

    • ناشناس

      اصلا تابلو نیست مدیران میعاد کامنت می ذارن وجه خراب شده ی یه آدم رو تمیز کنند!! با عملکرد ضعیف راه آهن و دروغگویی های مدیر عامل که هر روز یه قانون من درآوردی می ذاره رو کارهاش طرفداری داره که دکتر دکتر به دنبال اسمش بچسبونن آره با همین چیزها شاد باشین این پول ها خوردن نداره! شما کامنت نذاری بهت حقوق نمی دن؟؟! برو میدون راه آهن ساز بزن به خدا شرف داره به این کار

    • ناشناس

    • متخصص ریلی

      هیچ کاری شرکتها نمیتونن بکنن چون صالحی از موضع خودش کوتاه نمیاد مگر اینکه با هم متحد شوند.

    • ناشناس

      شرکت ها متحد نیستن و اونم داره جولان میده.
      مطمئن باشید هر وقت اراده کنه بازم به خهر نحوی جریمشون میکنه چون بشدت ترسو هستن شرکت ها

  • ناشناس پاسخ

    شکایت کیفری علیه اشخاصی که ظالمانه آبروی اشخاص را در نامه های اداری برده اند تنظیم و تسلیم مراجع قضایی شده است. به زودی اربابتان باید مجازت شود بابت این رفتار شنیع و شایسته کیفر خود.

    • امیرعلی

      بشخصه خیلی دوست دارم متن چنین شکایتهایی را (صرفا از باب انبساط خاطر) ببینم

      آقای ف.ط مدیرعامل شرکت خصوصی ریلی که راه اهن فسادش را اعلام کرده بود، توضیحی در باب مسئله رشوه داده بود. بقدری مضحک بود که خود آن کانال معلوم الحال و تخریب کننده تلگرامی بعد از چند ساعت برداشتش تا بیشتر آبرو ریزی نشه.

      اینحا همه اونهایی که از فساد شاکی هستن وقتی یه نفر درست وحسابی و بدون شعار داره واقعا با فساد مبارزه میکنه عوض کمک کردن شروع میکنن به نق زدن و هزارجور بهانه بنی اسراییلی

  • ناشناس پاسخ


    میعاد صالحی در جلسه روز یکشنبه 5 آذر با مالکین لکوموتیو خصوصی گفته است که هر کاری بخواهم می کنم تا پول طلب راه آهن را از واگن داران بگیرم (حتی کارهایی خلاف قانون دسترسی آزاد به شبکه) اما برای پرداخت طلب اکوموتیو خصوصی تعهدی نمیدهد.
    چه باید کرد با چنین مدیر عاملی که در تاریخ راه آهن ایران دوره ای به سیاهی دوره اش نیست؟

    • ناشناس

      هرکاری بخواهم میکنم یا هرکاری بتوانم میکنم

  • ناشناس پاسخ

    خدا بیت المال را از دست این مدیران تازه به دوران رسیده نجات دهد ...
    مگر شهر هرت است که هر طور دلش می خواهد با سرمایه گذار خصوصی رفتار می کند؟

  • ناشناس پاسخ

    خدا رحم کند به کشور .
    در دوره ای که دولت بی بودجه باید کاسه گدایی دستش بگیرد و فرش قرمز زیر پای سرمایه گذار خصوصی بیاندازد آقای میعادصالحی دارد سرمایه گذاران را فراری می دهد .
    این چه وضعی است آقای بذرپاش؟
    وزارتخانه هم که تبدیل شده به دفتر حزب شریان ... چه توقعاتی داریم ما مردم عوام!!!

  • سعید پاسخ

    من زیاد صالحی رو نمی‌شناسم اما به پرچم باند پورسیداقایی نگاه می کنم هر جا اون پرچم بلند باشه ... اونجا جمعند و... من تکلیف خودم می دونم با همه چیزشون مخالفت کنم

  • ناشناس پاسخ

    خطاب به ناشناس سوم:

    آها!! اینجا اگه کسی بدو بیراه بگه مثل امثال تو میشه عاشق راه آهن، اما اگه از عملکرد درست صالحی دفاع کنه میشه آدم مدیر عامل!!؟؟

    بابا شماها دیگه کی هستین؟