| کد خبر: 264324 |

چرا صاحبان بارهای عمده باید در حمل ریلی سرمایه گذاری کنند؟

با افزایش قیمت گازوئیل، کرایه حمل و نقل ریلی به طور قابل ملاحظه ای کمتر از حمل و نقل جاده ای خواهد شد.

تین نیوز

سبحان نظری دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته در ارائه خود در هفدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته (ایران کان‌مین) اظهار کرد که با افزایش قیمت گازوئیل، شیب کرایه حمل جاده ای بسیار تندتر از شیب کرایه حمل ریلی خواهد بود.

حمل ونقل نازپرورده جاده ای اجازه نفس کشیدن به ریل را نداده است

به گزارش تین نیوز  به نقل از انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریل ی،  وی به بررسی نرخ کرایه های حمل و نقل جاده ای و ریلی در صورت افزایش قیمت گازوئیل در قالب یک نمودار پرداخت و نشان داد روند تغییر کرایه حمل و نقل جاده ای و ریلی با افزایش قیمت گازوئیل چگونه خواهد بود.
وی افزود: جذابیت سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل ریلی، برای صنایع معدنی بالاست. قابل توجه است که حدود 100 میلیون تن بار جدید ناشی از طرح های توسعه ای فولاد کشور به شبکه حمل و نقل کشور بارگذاری میشود.
با کلیک بر روی لینک زیر میتوانید فایل ارائه شده را دانلود کنید.

 

downloadFile
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.