| کد خبر: 254967 |

◄ ششمین گردهمایی افطاری دانش آموختگان و اساتید دانشکده راه آهن برگزار شد

ششمین گردهمایی افطاری دانش آموختگان و اساتید دانشکده راه آهن دوشنبه 28 فروردین ماه 1402 در تالار باشگاه راه آهن(شهرک اکباتان) برگزار شد.

تین نیوز

ششمین گردهمایی افطاری دانش آموختگان و اساتید دانشکده راه آهن دوشنبه 28 فروردین ماه 1402 در تالار باشگاه راه آهن(شهرک اکباتان) برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، دوشنبه شب 28 فروردین ماه 1402 تالار باشگاه راه آهن میزبان مراسم افطاری کانون فارغ التحصیلان راه آهن بود. حاضران این نشست که تحت عنوان « ششمین گردهمایی افطاری دانش آموختگان و اساتید دانشکده راه آهن» برگزار شد را دانشجویان، فارغ التحصیلان، اساتید و مسئولان دانشکده راه آهن و همچنین جمعی از مدیران عامل اسبق شرکت راه آهن، مسئولان تشکل های صنفی مرتبط، پیشکسوتان و مدیران شرکت های ریلی تشکیل می دادند.

سعید محمد یزدی دبیر کانون فارغ التحصیلان دانشکده راه آهن اولین سخنران این مراسم بود. وی ضمن خوش آمدگویی به مدعوین بیان کرد: کانون فارغ التحصیلان راه آهن در سال 1395 شکل گرفت و ما در این کانون به دنبال ایجاد و حفظ ارتباطات مثبت و سازنده بین دانش آموختگان این دانشکده و شبکه سازی، هم افزایی و تشکل آفرینی در راستای اهدافی همچون اشتغال و دفاع از حقوق حرفه ای جوانانی هستیم که حوزه ریلی را به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب می کنند. وی افزود: کمیته هایی برای پیگیری این اهداف راه اندازی کرده ایم و اقداماتی نیز در این کمیته های در دست انجام است که در آینده به تفصیل در مورد آنها اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سید محمد موسوی رئیس دانشکده مهندسی راه آهن سخنران بعدی این گردهمایی بود که با اشاره به سابقه 12 ساله فعالیت در این دانشکده بیان کرد: این دانشکده، برگزاری هشتمین کنفرانس مهندسی راه آهن در خردادماه امسال در دستور کار دارد. وی از حاضران در این نشست دعوت کرد حضور موثر و مثمرثمری در کنفرانش مهندسی راه آهن داشته باشند.

سید محمد صادق لاجوردی عضو کانون دانش آموختگان راه آهن سخنران دیگر این مراسم بود که در سخنان خود به مشکلات فارغ التحصیلان این دانشکده خصوصا مشکل اشتغال آنها اشاره کرد و از مسئولان تشکل های صنفی و پیشکسوتان و اساتید حاضر در مراسم درخواست کرد برای حل این معضل با کانون فارغ التحصیلان همکاری کرده و با نهادهای دولتی و خصوصی رایزنی کنند.

شایان ذکر است این مراسم با حمایت انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی، شرکت ریل پرداز نوآفرین، شرکت مهندسین مشاور راهبرد سنا، شرکت سریر لجستیک هوشمند، شرکت توسعه راه آهن آریا، شرکت حمل و نقل چند وجهی مپنا، شرکت تهیه و توزیع دنا آفرین فدک، تاکسی بیسیم، شرکت بهتاش سپاهان، سینا پارس آریا و ... برگزار شد.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.