| کد خبر: 242956 |

در ششمین بزرگداشت روز ایمنی در حمل و نقل ریلی مطرح می شود؛

◄ درخواست نامگذاری سال 1401 تا 1410 به نام «دهه ایمنی حمل و نقل»

ششمین بزرگداشت روز ایمنی در حمل و نقل ریلی با حضور مهمانان ویژه، با محوریت مرور سانحه خیام نیشابور و سانحه متروی چیتگر و به منظور عبرت‌ آموزی برای پیشگیری از تکرار این گونه حوادث؛ فردا، یکشنبه 25 اردیبهشت‌ ماه 1401 در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌ شود.

تین نیوز

ششمین بزرگداشت روز ایمنی در حمل و نقل ریلی با حضور مهمانان ویژه، با محوریت مرور سانحه خیام نیشابور و سانحه متروی چیتگر و به منظور عبرت‌ آموزی برای پیشگیری از تکرار این گونه حوادث؛ فردا، یکشنبه 25 اردیبهشت‌ ماه 1401 در دانشگاه  علم و صنعت ایران برگزار می‌ شود.

به گزارش تین نیوز، دبیر برگزارى ششمین بزرگداشت روز ایمنی در حمل و نقل ریلی در مورد این رویداد علمی گفت: ایده این بزرگداشت، 10 سال قبل به بهانه یادبود قربانیان حادثه ریلی خیام-نیشابور در  هنگام بررسی حادثه در کلاس «ایمنی در حمل و نقل ریلی» در دانشکده مهندسی راه‌ آهن رقم خورد و پس از استقبال دانشجویان، روند اجرایی آن آغاز و عملی شد.

بیشتر بخوانید:

ششمین بزرگداشت روز ایمنی در حمل و نقل ریلی برگزار می شود

مرتضی باقری عضو هیئت علمى دانشکده مهندسی راه آهن افزود: این بزرگداشت با مشارکت شرکت بهره‌ برداری متروی تهران، به طور همزمان در سه سالن مختلف دانشگاه برگزار می‌ شود و یک نمایشگاه جانبی هم با 10 غرفه، در محل دانشکده مهندسی راه‌ آهن و با حضور انجمن صنفی شرکت‌ های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، گروه مپنا، شرکت بهره‌ برداری متروی تهران، انجمن مهندسی ریلی و شرکت راه‌ آهن، بر پا خواهد شد.

به گفته وی همچنین جهاد دانشگاهی علم و صنعت ایران هم قرار است تجهیزات قطار ملی را در دانشکده در معرض نمایش بگذارد و تعدادی ماشین‌ آلات و تجهیزات هم در بیرون دانشکده به نمایش گذاشته خواهد شد.

او عنوان کرد: از دیگر برنامه‌ های ششمین بزرگداشت روز ایمنی در حمل و نقل ریلی، قرائت بیانیه مطالبات دانشجویان دانشکده مهندسی راه‌ آهن در 10 بند است که از مهمترین بندهای آن، درخواست نامگذاری سال 1401 تا 1410 به نام «دهه ایمنی حمل و نقل» و تبدیل این رویداد به یک همایش بین‌ المللی است.

بزرگداشت
برگزاری ششمین بزرگداشت روز ایمنی در حمل و نقل ریلی
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.