| کد خبر: 218373 |

در دهه اول محرم:

◄ توزیع 25هزار عدد ماسک در پویش نذر ماسک در خمینی شهر (حسینیه ایران)

اصفهان| جوانان خمینی شهری در قالب یک پویش مجازی اقدام به جمع آوری نذورات برای تولید و توزیع ماسک کردند و در همین راستا 25 هزار عدد ماسک در دهه اول محرم بین عزاداران حسینی در هیات های مذهبی توزیع شد.

تین نیوز

اصفهان| جوانان خمینی شهری در قالب یک پویش مجازی اقدام به جمع آوری نذورات برای تولید و توزیع ماسک کردند و در همین راستا 25 هزار عدد ماسک در دهه اول محرم بین عزاداران حسینی در هیات های مذهبی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز،  با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال محرمی متفاوت با سالهای قبل را تجربه کردیم تراکم جمعیتی بالا در اکثر شهرها و استان های کشور و وضعیت قرمز در این مناطق مسئولین را بر آن داست که اقامه عزا برای سالار شهیدان در مساجد و تکایا را با رعایت پروتکل های بهداشتی به انجام برسانند. شهر خمینی شهر هم از این امر مستثنی نبود و به همت فعال رسانه ای این شهرستان سعید بیگی تعداد 25 هزار ماسک بین عزاداران حسینی تقسیم گردید.

سعید بیگی در مورد علت راه اندازی این پویش چنین می گوید: از کودکی ما را با عشق به مولایمان حسین ( ع ) تربیت کردند و امسال محرم غم انگیز بود اگر نمی توانستیم برای اقامه عزای سرورمان قدمی برداریم از سویی حفظ سلامتی مردم نیز از واجبات بود پس بر آن شدم تا با راه اندازی پویش ماسک نذری در شهرستان قدمی در جهت سلامتی شرکت کنندگان در مراسم سیدالشهداء و پیشگیری این بیماری منحوس برداشته باشم.

این فعال رسانه ای ادامه داد: تعاملاتی صورت گرفت و در این بین خیرین مانند همیشه و خانواده خودم و تا حدودی نیز مسئولین شهری در این راستا قدم برداشتند و توانستیم در روز هشتم محرم که نمایش نمادین کاروان عزاداری در خمینی شهر برگزار می گردد حدود ده هزار ماسک بین عزاداران تقسیم کنیم.

وی خاطر نشان کرد:  ماسکهای نذری بین بیش از ۵۰ هیات مذهبی تقسیم شده است.

سعید بیگی، فعال رسانه ای و عکاس خبری در پایان از همکاری تمام کسانی که در این پویش به صورت مادی و معنوی قدم برداشتند تا مراسم عزاداری امام حسین ( ع ) با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا برگزار گردد تشکر و قدردانی کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.