| کد خبر: 217052 |

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین

◄ رسالت خبرنگاران در بیان حقایق خطیر است

قزوین| دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین روز سه شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری تین نیوز به مناسبت روز خبرنگار، افزود: رسالت خبرنگاران در بیان حقایق در جامعه بسیار خطیر و ارزشمند است

تین نیوز

قزوین| دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین روز سه شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری تین نیوز به مناسبت روز خبرنگار، افزود: رسالت خبرنگاران در بیان حقایق در جامعه بسیار خطیر و ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، علی رحمانی اضافه کرد: رسانه‌ها باید واقعیات جامعه را با انصاف به مردم انعکاس بدهند و رسالت خبرنگاران حق‌بینی و حق‌نویسی و رعایت اخلاق رسانه‌ای است.

مشاور استاندار اظهارداشت: رسانه‌ها باید تلاش کنند تا سه اصل سرعت ، صحت و دقت را در کار خبری خود مد نظر قرار دهند.

وی تصریح کرد: تصور دنیای بدون خبر و آگاهی غیرممکن است و اصحاب رسانه و خبر با بینش و آگاهی قدم در مسیر ارایه اخبار به مردم بر می‌دارند.

رحمانی در ادامه گفت: یکی از نیازمندی های امروز جامعه نقد سازنده است و خبرنگاران باید با بررسی دقیق مشکلات و ارایه راهکارها کمک بزرگی به مسیر توسعه کشور داشته باشند.

مشاور استاندار بیان کرد:نقش رسانه ها در مبارزه با مواد مخدر انکار ناپذیر است و خبرنگاران به عنوان فرهیختگان جامعه می توانند در کاهش این آسیب ها نقش داشته باشند.

وی عنوان کرد:ما با آگاهی بخشی جامعه نسبت به آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد به خصوص تهدید اعتیاد به نسل جوان می توانیم بخشی از بار معضلات اجتماعی ناشی از این مواد افیونی را از دوش جامعه برداریم.

وی گفت: ایران در سطح دنیا با 70درصد کشفیات تریاک ،50درصد هروئین  اقدامات موثری انجام داده است.

وی بیان کرد: درراستای مبارزه با موادخدره درکشور4هزار شهید تقدیم کرده ایم که ازاین تعداد 13شهید به استان قزوین تعلق دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به راه اندازی مرکز مشاوره گفت: برای آموزش وراهنمایی خانواده با معتادان مرکز مشاوره با شماره 09628راه اندازی شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.