| کد خبر: 216253 |

دکتر محمدبیگی در دیدار با شهردار، اعضای شهر و بخشدار شریف‌آباد

◄ یکی از مشکلات شهر شریف آباد؛ عبور راه‌آهن از شهر

قزوین| نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت :امروز وقت دویدن در مسیر خدمت به مردم و محرومیت زدایی است و مجلس یازدهم نیز طوفنده و سازنده در این مسیر حرکت خواهد کرد. مسئولان نیز باید چنین رویکردی اتخاذ کنند

تین نیوز

قزوین| نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت :امروز وقت دویدن در مسیر خدمت به مردم و محرومیت زدایی است و مجلس یازدهم نیز طوفنده و سازنده در این مسیر حرکت خواهد کرد. مسئولان نیز باید چنین رویکردی اتخاذ کنند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محمد بیگی افزود:موافق طرح توزیع قیر رایگان بودم و برای تصویب آن تلاش زیادی شد چرا که این طرح بسیار در مسیر بهبود راه های شهری و روستایی و محرومیت زدایی ضرورت دارد، البته باید بستر رانت‌های احتمالی را در حوزه تخصیص قیر مسدود کرد که این با تغییر ساختار تخصیص و افزایش بسترهای نظارتی میسر خواهد شد.

وی ادامه داد:مردم شریف آباد بسیار متدین، انقلابی و ولایت مدار هستند، این شهر شهدای بزرگ بسیاری تقدیم انقلاب کرده است و همه ما قدردان آنها هستیم.

محمد بیگی بیان کرد:باید در معرفی شهر به گونه‌ای عمل شود که هر کسی وارد آن می شود آن را با المان ها و شناسنامه آن بشناسد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی  عنوان کرد:این شهر نیازمند درمانگاه دولتی شبانه روزی است لذا تمام تلاش خود را برای راه اندازی آن خواهم داشت، در این راستا رایزنی های لازم با وزیر و معاونان وی همچنین مسئولان استانی انجام شده است و بی شک با پیگیری لازم می توان شاهد راه اندازی آن بود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات این شهر عبور راه‌آهن از شهر است، ما از عبور راه آهن سودی نبرده ایم اما با ایجاد ایستگاه هایی در مسیر می توان فواید اقتصادی عبور قطارها را به مردم شهرها و مناطق مختلف استان از جمله شریف آباد رساند.

محمد بیگی اضافه کرد: شریف آباد نیاز به بازآفرینی در برخی مناطق است، لذا طرح بازآفرینی شریف آباد در کنار طرح بازآفرینی 4 منطقه در شهر قزوین را در دیدار هفته های آتی خود با وزیر راه و شهرسازی پیگیری می کنم تا بتوانیم بودجه ملی برای آن دریافت کنیم. همچنین پیگیر تصفیه خانه، آتش نشانی، بوستان ها، کتابخانه و فرهنگسرای این شهر نیز خواهم بود

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.