| کد خبر: 215455 |

جعفرزاده ایمن آبادی

◄ اگر لوایح چهارگانه تصویب می شد بخش بزرگی از مشکلات کشور قابل حل بود

گیلان| مهندس جعفر زاده نماینده سابق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در یک نشست صمیمی با جمعی از فعالان سیاسی استان گیلان با اشاره به وضعیت موجود حاکم بر کشور و وجود تورم و گرانی و مشکلات معیشت مردم اظهار داشت؛ مشکلات موجود نباید باعث دلسرد شدن مردم بخصوص فعالان سیاسی و اجتماعی از نظام و انقلاب شود

تین نیوز

گیلان| مهندس جعفر زاده نماینده سابق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در یک نشست صمیمی با جمعی از فعالان سیاسی استان گیلان با اشاره به وضعیت موجود حاکم بر کشور و وجود تورم و گرانی و مشکلات معیشت مردم اظهار داشت؛ مشکلات موجود نباید باعث دلسرد شدن مردم بخصوص فعالان سیاسی و اجتماعی از نظام و انقلاب شود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مهندس جعفر زاده نماینده سابق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در یک نشست صمیمی با جمعی از فعالان سیاسی استان گیلان با اشاره به وضعیت موجود حاکم بر کشور و وجود تورم و گرانی و مشکلات معیشت مردم اظهار داشت؛ مشکلات موجود نباید باعث دلسرد شدن مردم بخصوص فعالان سیاسی و اجتماعی از نظام و انقلاب شود.

وی افزود فعالان سیاسی و اجتماعی با درایت و تدبیر اگر دوستدار ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند سعی کنند همچون گذشته نشست ها و جلسات خود را برای کمک به دولت و نظام برای برون رفت از وضعیت موجود برگزار کنند.

غلامعلی جعفر زاده در ادامه با اشاره به اینکه امید بذر هویت ماست خاطر نشان کرد؛ توطئه های دشمنان خارجی و تخریب های دشمنان داخلی نباید موجب دلسرد شدن کسانی شود که دوستدار وطن هستند و برای اعتلای کشور و نظام تلاش می کنند ،  بشود.

وی در ادامه فعالان‌سیاسی را به مشارکت در عرصه های سیاسی به خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ تشویق کرد و افزود؛ عده ای در تلاش هستند تا با دلسرد کردن افراد از شرکت در انتخابات سطح مشارکت را به حداقل برسانند تا بتوانند به اهداف خود که همان پیروزی بدون رقیب هست دست پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: جناح رقیب همانند انتخابات مجلس یازدهم سعی در سرد کردن تنور انتخابات و دلسرد کردن مردم دارد تا با حذف رقیب با یک مشارکت پایین نتیجه ای را رقم بزند که خود به دنبال آن است ، بر همین اساس خواسته بنده این است که جوانان و احزاب و فعالان سیاسی بیش از گذشته برای انتخاباتی پرشور صحنه را آماده کنند تا علیرغم خواسته کسانی که سعی در مهندسی انتخابات دارند نتیجه ای رقم بزنند که به صلاح مملکت و نظام  مقدس و کشور عزیز اسلامی باشد.

نماینده پیشین مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود تاکید کرد اگر تدبیری اندیشه نشود و این لجبازی های جناح مقابل که خود را مالک تمام کشور و نظام می داند استمرار پیدا کند اوضاع مملکت از اینی که هست بسیار بدتر می شود و اینکه قیمت دلار به ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان برسد اصلا دور از ذهن نیست.

وی در ادامه ضمن ابراز تاسف از عدم تصویب لوایح چهارگانه گفت؛در کنار کسانی که به اشتباه از سر دلسوزی موافق عدم تصویب بودند ،عده ای هم  بودند که با نیت های نادرست عدم تصویب را تحریک کردند که در زمان مناسب ان را افشا خواهیم کرد، که اگر لوایح چهارگانه تصویب میشد بخش بزرگی از مشکلات کشور قابل حل بود.

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه افزود: آنچه اخیرا مشاهده می شود سران قوای مقننه و قضاییه فراتر از حدود قانونی اشان که در قانون اساسی برای انان تبیین شده سخنانی بیان می کنند که اینها خوب نیست.

 با اشاره به اینکه ما همواره خود را فرزندان نظام و انقلاب می دانیم و هیچگاه با تخریب هایی که علیه ما می شود از نظام و انقلاب دلسرد نمی شویم اظهار داشت ؛ خواسته من از شما عزیزان فعال سیاسی این است که دلگرم تر و مصمم تر از قبل برای سربلندی و سرفرازی کشور عزیز مان  و با راهنمایی های اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب و  با تاسی از فرمایشات مدبرانه ایشان و زیر چتر حمایتی بزرگ ایشان و با تاسی از قانون اساسی کشور عزیزمان ایران، یک بار دیگر با هم و در کنار هم در سال ۱۴۰۰ حماسه ای نو بیافریینم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.