| کد خبر: 159541 |

جهانگیری خبر داد:

◄ مشکل اصلی پروژه‌ها تامین اعتبار است نه تخصص اجرا

معاون اول رئیس‌جمهور در جریان بازدید از عملیات اجرایی آزادراه همت-کرج گفت: این پروژه تا چند ماه دیگر تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

تین نیوز

معاون اول رئیس‌جمهور در جریان بازدید از عملیات اجرایی آزادراه همت-کرج گفت: این پروژه تا چند ماه دیگر تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز معاون اول رئیس‌جمهور به همراه وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، استاندار البرز و جمعی از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز از پروژه آزادراه همت-کرج بازدید کردند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با ابراز رضایت از روند اجرایی پروژه همت-کرج گفت: این پروژه که ادامه آزادراه همت تا کرج است یکی از مهم‌ترین پروژه‌های آزادراهی بوده و تعداد زیادی از مردم روزانه از این مسیر استفاده می‌کنند.

وی گفت: سرعت اجرایی کار در قطعات باقی‌مانده مناسب ارزیابی می‌شود و می‌توانید این خبر را به مردم بدهیم که تا چند ماه آینده این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

او بابیان اینکه محدودیت منابع یکی از مهم‌ترین مشکلات ما در تکمیل پروژه‌های عمرانی است گفت: اکنون توان مهندسان و پیمانکاران ما بالا و در احداث پل‌ها و تونل‌های خاصی متخصصان داخلی تبحر دارند و مشکل اصلی تأمین منابع است.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت افتتاح قطعه اول آزادراه تهران شمال گفت: ظاهراً مشکلی در افتتاح قطعه اول به وجود آمده که کار با تأخیر انجام خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    اقای اخوندی یه باقیات صالحات برای خود بگذار ،حداقل آزادراه تهران شمال بگویند شما افسانه شکستی، مردم از 20 سال تاخیر خسته شدند.
    این پروژه های قدیمی یکبار برای همیشه تمام کنید

    • امیر ارسلان 0 0

      با درود.
      دوست عزیز شما ظاهرا تازه به این مملکت تشریف آوردین.آقایون دنبال باقیات صالحات خودشونن البته تو همین دنیا منتها یه مقدار اونورتر.مثلا اونور کره زمین حوالی کانادا و اونجاها.این آقایون سالی ده دفعه از این پروژه ها بازدید میکنن. کلی هم هندونه تو بغل همدیگه میزارن.جالبه 15 میلیارد تومن ریخن تو پروژه همت،میگن مشکلش حل شد تا 6 ماه دیگه افتتاح میشه.(یعنی این همه وقت این پروژه مهم از پارسال تا الان لنگ 6تومن بوده).آزاد راه تهران شمال هم قصه داره.اقایون تو دولت 11 و 12 مدعی اند که شاخ غولو شکوندند و درصد پیشرفت به 85 درصد رسیده ولی اون 15 درصد معلوم نیست دیگه کی تموم شه.جالبه تو بازدیداشون هم از همدیگه تشکر میکنند.هر سالم قول باز شدن فاز یک رو برا نوروز میدن.امسال سال سوم هست.هنوز خیلی جادارن.اخه خیلی سریع تمومش کردن.حیفه به این زودی رونمایی بشه؛انشالا این 15 درصد باقیمونده هم طی 15 سال هر سال یک درصد با قدرت انجام میدن. شما هم عجله نکن.به قول اقای جهانگیری شاهکار مهندسی جاده سازی رو دارن تکمیلش میکنن.وای از این مردم قدرنشناس ،عجول.